31 Temmuz 2009 Cuma

GEREKSİZ ADAM,ELÇİN,AYSEMA HN.VE TÜM BLOG DOSTLARIMA...

*Blog dostlarımdan; Gereksiz Adam Mimlemiş beni.
Anladığım kadarı ile hayat,cesaret vs.durumları konumuz.
Öncelikle çok teşekkür...Sonrasın da yazı biraz gecikecek,şimdiden özür.
Dönüşte yazmak ve mim severleri çoğaltmak amacıyla...

*ELÇİN'e...
Kuzummm...Az önce okudum postunu(yorum bırakamıyorum malum)Üzülme bu da geçecek,sakın kaybetme ümidini.Sadece birazcık zaman ve cesaret gerekecek ama ben eminim ki,rabbimin de yardımıyla bunun da üstesinden geleceksin sen.Çok geçmiş olsun şimdiden.Öpüyorum seni.

*Aysema hocam meraktayım yazmıyorsunuz kaç gündür?

*Sonra;
Sevgili Özii,Semra,Ebru,Funda,Nur hn.,Aysema hocam,Dilek,Belkıs,Flame,Elif,Esin,Banu,
MaviAnne,Sebla,Mehtap,Handan,Dolunay,Nilay,Gece,Öykü,Moonsun,Lale ablam,Malla,Manii,Sibel,Yasemin,Nehircce,ilknur,Nazpek,
Muhabbet çiçeğim,Gizli bahçem,Gereksiz Adam vs.vs.vs.(unuttuğum var ise özür dilerim) Hepinizi okuyorum,bir gidip geleyim,dönüşte yorum bırakamama problemini de halledeceğim duyuracağım sesimi sizlere...
İçime dert oldu yazayım dedim.Şimdilik böyle olsun.

6 yorum:

Nazpek dedi ki...

Banu hanım gerçekten çok tatlı vede çok duyarlısınız ama ben sizin sesinizi hep duyuyorum endişenmeyin.

nehircce dedi ki...

Bekliyoruz şekerr sevgiler :)))

Handan dedi ki...

:D

Mehtap dedi ki...

Banucuğum, güzel,bol eğlenceli bir tatil diliyorum canım.Bende gelip toplu olarak okuyabiliyorum sizleri.Gün be gün takip edemiyorum sizleri.o nedenle bazı yazılarına yorum bırakabiliyorum canım.sevgilerimle.seni ve zuzularını çok öpüyorum.

zuzuların annesi dedi ki...

*Sevgili Nazpek tşk.ederim...

*Nehircce geliyorum:)

*Handan :D :D

*Mehtap'cım çok sağol öyle oldu yine çok şükür...Takip kısmına ise üzülme,tüm bloglara yetişmek ayrı bir mesai gerektiriyor,ben de yetişemiyorum herkese:(
Ne yapalım? Niyet iyi,kalpler bir olsun:)Sevgiler bende öptüm sizleri...

aysema dedi ki...

Bakalım yorum gelecek mi? İnternet çok zayıf, bende zaman kısıtlı şu sıralar. Gece gece oturabildim.

Yazılarını okudum. Hala buralarda mısın bilmiyorum? Biz Ayvalık'a, Sarmısaklı'ya çok yakınlardayız. Keşke görüşebilsek. Beklerim dönmediyseniz.

Mimi aldım, ilk fırsatta diyorum teşekkürlerimle... Yavruları öpüyorum. Eşinle, Zuzularınla mutluluğunuz artarak sürsün diliyorum.

Gelme durumunuz olursa bildir. Çok sevinirim.

Sevgilerimle...