13 Kasım 2008 Perşembe

Kadının en tatlı yeri neresidir? ( AŞKIMSIN:))

Henüz kırılmamışsa, kalbidir...
Kırılmışsa, ıslak bakan gözleri...
Artık ağlayamıyorsa, dudağının kenarına yerleşmiş hüznü...
Hüznü bile hissetmiyorsa artık, buz tutmuş parmakları...
Isınmıyorsa konuşmuyorsa ve artık hiç gülmüyorsa, anılarda kalmış çocukluğudur...
Ama muhakkak tatlı bir yeri vardır kadının.
Yeter ki severek bakan bir çift göz olsun üstünde.
Kadın... Severek gösterir sakladığı tadı...

***Aşkımdan bana gelen bir mail..O yazmamış tabii ki başkasına ait bu yazı...Ama olsun bu da bir şeydir dimi ama:) Çok fazla çaktırmasa da, içinde var bir potansiyel, biliyorum...Ara ara hiç ummadığım anlarda ortaya çıkan...Romantik kocam benim:)) (Bknz:Geçen seneki müthiş Anneler günü süprizi, dostlarla gidilen bir yemekte bana ithaf edilen 'Kadınım' şarkısı, geçen günkü kasımpatılar ve diğerleri vs.vs.vs. (hepsini yazamam özele girer, zaten şimdi buraya yazdım diye bir müddet durulur bu haller:)))) Olsun....Az olsun....Öz olsun...AŞKIMSIN.

1 yorum:

Elçin dedi ki...

Aşkınız daim olsun canıım...