1 Nisan 2009 Çarşamba

ÇİKOLATA ÇİKİTA,ÇİKİ ÇİKİ ÇİKİTAA:))

Ben yazdım, içimdeki hüznü, az biraz rahatladım...
Her ne kadar kimseyi üzmek için yazmadım, benim ki, öpücüğe cevap desem de...
Baktım,yorumlar teselli dolu ve aynı hüzün sizin de satırlarınızda...
Yok dedim olmaz...Çünkü sevmiyorum ben bu durumları...
Akşam akşam, ne kendimin, ne blogger dostlarımın,ne de başkalarının keyfini kaçıramam!
O yüzden, hemen bu hüzün modundan çıkıyoruz hep birlikte:))
Nasıl mı? İşte böyle...
İnsanı, daha doğrusu bir kadını ( ya da sadece beni mi deseydim?) en çok ne mutlu eder?
Aşk, aile, eş, çocuk, sağlık,vs.değerlerden sonra tabii ki...
Eveeeeet.... Çikolataaaaaaa ve türevleri:P
Var mı itirazı olan? :))
İşte bugün ziyaretine gittiğim arkadaşım için yaptığım,kolay ötesi bir tarif...
Meyvalı Çikolatalı Kalp Pastası... (Kalp hastası gibi oluyor ama idare edin artık ismini:)
Yapın,tadın,sevdiklerinize tattırın...
Malzemeler:
-1 adet hazır pasta taban kek...
-1 paket çikolatalı sos
-1 paket dolgu kreması
-1 paket tart jölesi
-Hindistan cevizi rendesi,
-Keki ıslatmak için,vişne,böğürtlen vs. herhangi bir reçelin suyu...
-Mevsim meyvaları...Muz, kivi,vişne vs.
-Varsa parça çikolata
Yapılışı:Kek'ten istediğiniz şekili kalıplarla kesip çıkartın(bende kalp vardı onunla yaptım)
Keki reçel suyu ile ıslatın,çikolata sosunu pişirin,ılıtın,dolgu kremasını çırpın,keklerin arasına sürün,parça çikolataları da ilave edin...Hepsini bitirince,üzerlerine ılık çikolata sosunu dökün,biraz bekletin..O arada meyvaları dilimleyip,tart jölesini pişirin ve soğutun...
Çikolata sosu dökülmüş keklerin üzerine meyvaları dizin,bekletmeden tart jölesi ile üzerlerini kapatın...Ve etrafını hindistan cevizine bulayın...Servisten önce bir gece dolapta bekletirseniz pastanız daha güzel olur...
*Ayıptır söylemesi çok lezzetli olmuş...Dün akşam aşkımın ve bugün dostlarımın söylediği bu...
Şimdiden afiyet bal şeker olsun:))
Ne yapıyoruz? Hem yiyoruz hem söylüyoruz....
Dert tasaymış boşversene
Gününü gün et, eğlensene
Dünya kaldı hangimize?
Boşver herşeyi vur dibine
Hadi mare... çikolata çikita çiki çiki çikita:)))))

12 yorum:

Malla dedi ki...

Ay öyle güzel görünüyolar ki olsa da yesem :(

havvanur dedi ki...

ne diyim şu teknolojiye yaff mutfagımızda ne pişiyor biliyoruzda görüyoruzda neden tadamıyoruz mare:??muhteşemmmm bi kalpcik versenya kısss:)))))afiyet olsun efendimm

özii dedi ki...

Çikolata diyince akan sular duruyor ...Başka bir şeyi gözüm görmez komalık oluncaya kadar yiyebilirim...

zuzuların annesi dedi ki...

*Malla buyrun gelin,ikram edeyim:)

*Havvanur,sanal alem böyle bir şey işte:)

*Özii'cim, ayneeen, bendeee:)))

SMİLENA dedi ki...

hiç itirazım yok .şahane ama ben almayım rejimdeyim yine.hatta hep rejimdeyim...

Tabiat Ana dedi ki...

nımnımnııımmm
ama göz hakkı diye bişey var dimi ;)

durutarifler dedi ki...

Muhteşemmm görünüyorlar. Ellerine sağlık.
Bir kalbi ben aldım. ama eminim ki bana kalmamıştır bile o pasta

Elçin dedi ki...

Anacım ne bu böyle, resmi yutasım geldi, en kısa zamanda yapıcam bende:)

Elçin dedi ki...

Bu arada bu şarkı kimin, çok komikk:))

Belkıs dedi ki...

Ooff nescafe içiyorum şuan nasılda güzel gideri yanında

GeCe dedi ki...

e ben ne diyim sen çok yaşa banucum bu hazır pasta tabanlarını kalıpla şekillendirmek harika bir fikir yahu

zuzuların annesi dedi ki...

*Smilenam,e o zaman bize kolay gelsin:))

*Tabiat ana,var tabii ne diyeyim:P

*Nilaycım yaparım canım ben sana bir ara:)

*Elçin o zaman şimdiden afiyet olsun...Vallahi bende bilmiyorum ki?Kıbrıslı bir kadın şarkıcı vardı o söylyordu bir dönem,o kalmış aklımda:))

*Belkıs bir gün birlikte içersek nescafelerimizi yaparım yanına gerçeğini:)

*Gece'cim aynen öyle:))
Ne demişler 'İşi bileceksin,işe gitmeyeceksin' :)))))

*