2 Nisan 2009 Perşembe

ÇÖPÇÜ BALIĞI ?



Diyetteyim...Rejimdeyim...

Çok zor bir süreçteyim:)

Önce,Pazartesi itibari ile 2 gün az yiyerek mideyi alıştırma, sonra,1 Nisan Çarşamba itibari ile de resmi olarak diyete başlama...

Sanmayın ki aşağıdaki nefis pastadan koca bir dilim yedim...Sadece 2 yudum aldım...Vallahi bak:)

Daha önce sayısız kere diyete başladığım ve onları 2.veya 3.günde bozduğum için, artık bir etkisi yok eşimin ve ailemin üzerinde,'ben rejime başlıyorum' tarzı söylemlerimin....Bilirim,bilirim de onlar bilmezler???Bu sefer çok azimliyim:)

Gerçi çok bir fazlalığım yok,halimden genel olarak memnunum...Sadece birazcık rotuş yapacak, kışın rehavetiyle, kaçak kat çıkmış bölgelerdeki fazlalıkları yakıp,yıkacağım inşallah:))

Hem kolay mı öyle? Bu kadar uyaran varken rejim yapmak?

Sakınan göze çöp batar misali, tv'de yemek programları, gazetelerde tarifler...

Konu, komşu bile bu ara sanki daha çok, '.........yapmıştım, size de getirdim' diye kapımızı çalar oldu??? (Hımm haberleri var mı acaba rejimde olduğumdan?Şüphelensem mi?)

Bir kere anneyseniz, çocuk bakacaksınız...Al öyle karşına otuttur bak ile olmuyor malumunuz:p

Onların dengeli beslenmesi için, çeşit, çeşit yemekler yapacak, evi barkı kek, börek kokularıyla mis gibi kokutacak ama yemeden, sadece kokusunu içinize çekip bir güzel yutkunacaksınız...

Sonra, her türlü gofret, kek, nutella vs.ürünlere karşı da dirençli olacak, en önemlisi çocukların yemeğinden arta kalan, 2 kaşıkcık? pirinç pilavını veya makarnayı silip süpürmemek için kendinizi sürekli olarak telkin edip, şu sözleri tekrarlayacaksınız....

Ben, çöpcü balığı değilim... Ben, çöpcü balığı değilim... Ben çöpcü balığı değilim:))

Haydi size kolay gelsin...Ben yürüyüşe gidiyorum...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

bende rejime başladım banu :)

Belkıs dedi ki...

Bu sözleri hemmen tekrar etmeye başlamam lazım. Sapıttım bu ara ne bulsam ne görsem yiyesim var. Aylardır rejimdeyim ben aylardırr ühühühühhhhhhhh..

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

kıyamam sana ya :)

seni çok iyi anlıyorum.ama sakın boş bırakma mideni...

her 2-3 saatte bir bir şeyler atıştır mutlaka...arada ceviz badem fındık meyve taze meyve suları meyve ve kayısı doğranmış yoğurt mesela...

ben 1 haftada 6 kilo verdim.ve asla bu kadar hızlı kilo vermem yasak olmasına rağmen gene bünyemin dengesini mahfettim...

sağlıklı huzurlu ol gerisi boş canım benim...
seni sevenler seni her halinle seviyor unutma :)

SMİLENA dedi ki...

ben çöpçü balığıyım .tabaklarda kalan yemekleri hep ben süpürüyorum.aman atılmasın ,yok günah.bana da günah bak yine rejimdeyim.gerçi benimde fazla bir kilom yok ama dediğin gibi bir 5 kilo gitse hiç fena olmaz.haydi kolay gelsin.benimkiler kek istiyor mecburen yapılacak ve tadına bakılmıycak mümkün mü acaba ?

Defnenin Annesi dedi ki...

Keyifli yürüyüsler sana... Disari cikinca yemek yemegi unutuyorum ben. Itiraf ediyorum bende bir "cöp baligiyim" :-) en cokta tatlilari toplamayi seviyorum... malesef...

GeCe dedi ki...

anne olup da zayıflamak zor ama başaracağına inanıyorum

bennkimim dedi ki...

Geçen günde ben yürüyüşteydim.Hatta fotolarımı bile paylaştım.Gel bak benimle yürümüş gibi olacaksın.
Sevgiler.

Elçin dedi ki...

Yaparsın sen, hadi bu sefer herkesi haksız çıkart:)
Kolay gelsin:)

serrose dedi ki...

Bir gaz da bana verileeee :)))
kolay gelsin

laleninbahcesi dedi ki...

ahhh diyorum sadce. Ama bu akşam nefis bir kazandibini gururla geri çevirdim))
Kolay gelsin sana

Handan dedi ki...

Ben de dün başladım diyete. Bir de yürüyüşe çıkabilsem tam olacak.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bende rejimdeyim :))) Fazla kilom yok ama az benimde rütuş olayına girmem lazım :))

Tabiat Ana dedi ki...

yalnız değilsin bende baktım sadece sporla bişey olduğu yok bu hafta başında diyete başladım :)

zuzuların annesi dedi ki...

*Nalan kolay gelsin sana da o zaman:)

*Belkıscım,haydi hep birlikte o zaman...Biz çöpcü balığı değiliz:))

*ELÇİN'im bende sana kıyamam:)Ne güzel tavsiyeler vermişsin öyle,çok sağol...Ama şu 1 haftada 6kilo nasıl oluyor canım?Yapma bir daha sakın o diyeti,dikkatli ol,hiç sağlıklı değil!.Ve evet beni sevenler her halimle seviyoooooorrrrr:PPP :)))))

*Smilenam,bir de işin bu tarafı var tabi aman günah atılmasın düşüncesi?Aynen benim de öyle...
3 kilo gitse iyi olur 5 kilo gitse süper olur:))))

*Defnenin annesi,vallahi ben,dışarıda vaya içeride hiç unutmuyorum:))Ve ah o tatlılar,ooof off:))

*İnşallah Gececim,inşallah:)))

*Benkimim,bayıldım fotolarına,ne güzel bir yermiş orası..Yürüdüm geldim:))

*Elçin yaparım dimi?Yaparım yaparım:P :))

*Serrose,sen bu işi başarırsın...
Kim tutar seni?
Verdim:P

*Lale hn.bende dün akşam irmik helvası yaptım ama bırakın yemeyi dilimi bile değdirmedim:))
Mutluyum,gururluyum:)Size de kolay gelsin:))

*Handan kolay gelsin sana da o zaman:)

*Çiçeğim aynen öyle bir kaç küçük rotuş:PPPP

*Tabiat ana kolay gelsin sada da...Ama sporu bırakma yine de...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ne zaman diyetteyim desem, patronum masama gofret bırakiyor. artık çaktirmadan diyet yapiyorum :P

MAVİANNE dedi ki...

ayyy canım zor işin
Allah kolaylık versin
rejim işi kafada bitiyor bence

sen hiç strese girmezsen verirsin canım

dikkat et yiyeceklerine
yürüyüş yap

kendine iyi bak ama
zuzular üzülür sonra

iyi haftasonları