30 Temmuz 2009 Perşembe

HEPSİ BU MU? OLSA? TÜKKAN SENİN :)) & SEYİR DEFTERİ

Bu günler koşturmaca günlerim.Olsun;Gerçekleştirilmiş küçük işler,planlanmış büyük işlerden daha iyidir.Aslında şu koşturmaca içerisinde PC'yide virüslerden temizletmem lazım,hala hiç kimseye yorum bırakamıyorum:( Onun da sırası gelecek elbet,yine söylüyorum yorum bırakamasam da hepiniz okuyorum,haberiniz olsun arkadaşlar.
Dönücem ben size:)
Ha bir de;Yeni bir senaryo okudum ve güldüm.Çünkü bu filmi daha önce de görmüştüm.(Kendimizi bildiğimiz için de beklenen etkiyi yaratmadı:)
Unutmayın;kendinizi bilmeden kendinizle barış yapmadan asla dolu dolu yaşayamazsınız.
Hep bir şeyler eksik kalır.Ve siz boş gözlerle bakarsınız;
'Hepsi bu mu?'diye...

(He gardaş, vallahi hepsi bu... Olsa tükkan senin:))))))))
***
Neyse;gerçek film senaryolarına geldi sıra...
Malum Lost'u bitireli çok oldu,böylece DVD filmlere gün doğdu.
Film:MELEKLER VE ŞEYTANLAR
Sonuç;beğendik.Da VınciŞifresi'ne göre daha güzel ve akıcı.E romanını okuyalı da,5 yıl geçtiği için,film hali kötü olmuş gibi gelmedi hiç.Hala seyretmeyen varsa tavsiyedir efendim.
Konu herkesce malum kısaca;Çok eski gizli bir kardeşlik örgütü. Dünyayı yok edecek ölümcül yeni bir silah, akıl almaz bir hedef.Harvard Üniversitesi Simgebilim Profesörü Robert Langdon,efsanevi gizli örgüt Illuminati vs.vs.vs.
***
Film:MAHŞERİN DÖRT ATLISI
Soru:Film de Şeytan vs.var mı?(Bendeniz içinde şeytan olan hiç bir filmi izlemem:)
Cevap:Yok,sadece seri katil var.
Soru ve cevap:Emin misin? Severim o zaman izleyelim:)
Sonuç:Yine beğendik.Konu:ilginç;İncil'de adları geçen,kıyamet gününde ortaya çıkacaklarına inanılan 4 atlı.Aidan Breslin (Dennis Quaid), eşinin ölümünden sonra oğulları Alex (Lou Taylor Pucci) ve Sean (Liam James)’dan giderek uzaklaşmış, katı bir polis dedektifidir. Kendisini İncil’de geçen Mahşerin Dört Atlısı’nı temel alan sapık seri cinayetleri araştırırken bulur.
Aldatma ustası ve fethetmek için her şeyi yapmaya hazır, beklenmedik bir lider olan Beyaz Atlı; masumiyeti alev alev bir öfkeyi gizleyen, İnsanları birbirine düşürme amacına sahip keskin zekâlı bir savaşçı olan Kızıl Atlı; dengesiz ama daima bir adım ileride, insanları yönlendiren ve karanlık bir tiran olan Kara Atlı ve ölümü bir cerrah titizliğiyle yaymaya kararlı, karşı konulmaz güce sahip Solgun Atlı.
Breslin davada açığa çıkan her yeni bilgiyle boğuşurken, yavaş yavaş kendisi ve dört şüpheli arasındaki sarsıcı bağlantıyı keşfeder.
***
Şimdi ben koca bey'le dışarı çıkıyorum,bu gün kafa iznimiz var ve bize yine yol göründü,hazırlanmak lazım:)Herkesin günü güzel geçsin:)))))

2 yorum:

cem dedi ki...

e iyi gezmeler o vakit. Bende kafa iznindeyim bu ara ama kafam daha bi karışık neden ola ki... boşluk bana yaramıyor sanırım..

Tabiat Ana dedi ki...

melekler ve şeytanlar sırada bekliyor ,hevesle bekliyorum bakalım :)