20 Ekim 2008 Pazartesi

ÖDÜLÜMÜ...


Sevgili arkadaşım Nilay ( Duru Tarifler ) beni seçmiş bu blog arkadaşlığı ödülü için...
Bu ödül aslında İspanyolca yazılmış ama İngilizcesi "Proximidade Award" ve "Friendship Around The World Award" ( Uluslararası Arkadaşlık Ödülü ) anlamında. Dünya çapında arkadaşlarınız olan bloggerları tanıtmak amaçlı.
Benim henüz dünya çapında yabancı blogger arkadaşım yok...
Ama dünyalara bedel Türk blogger dostlarım var :))))))))
Çok teşekkür ederim Nilaycım:))))

Ödülümü... Bu günlere gelmemi sağlayan siz sevgili okuyucularıma, dostlarıma,
aşkıma, zuzularıma, anne ve babama... Ayrıyeten...Elektriği bulan Edison'a...İnterneti bulan Vinton Cerf'e... Vede bana sabreden sizlere ithaf ediyorum :P :))))))))))))
(Sayın okura not: Bir gece önce Altın Portakal Film Ödülleri Töreni izlenmiş ve fazlasıyla etkisinde kalınmıştır :))))))

Ödülü en son alan kişi, kendine gönderenden 1 fazla kişiye yollamalıymış efendim....
O yüzden bende bu ödülü; sevgili arkadaşlarım; Gökkuşağının Rengi'ne, Böğürtlen Göz 'e ve Mutlu&Umutluya göndermek istiyorum:)))

2 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

tebrik ederim arkadasim :)