21 Ekim 2008 Salı

BALERİN :))


Kızımmmm,güzel perim...Prensesim,balerinim:)) Okulda bale derslerine başladı...İlk zamanlar -Sevdin mi kızım baleyi? sorumuza: Hem sevdim, hem sevmedim gibi gayet açıklayıcı? yanıtlar veriyordu :)))
Geçen gün öğretmenleri ile konuşurken duydum ki,Bale dersleri için şöyle demiş öğretmenine;
-Ben baleyi sevmedim...Burada hiç erkek yok? :))))))))))))))))))))
Meğerse derdi başkaymış benim kızımın,aslında bale yapmayı dans etmeyi,harketlerini filan çok seviyormuş ama, hepsi kızmış oradakilerin...
Ama o da haklı... Doğduğundan beri birlikte olduğu kardeşi ve en yakın arkadaşı erkek...
Haliyle oyunlar,oyuncaklar paylaşılıyor..Kız oyunu,erkek oyuncağı kavramı kalmıyor...
Tabi birde, bir başka önemli faktör varki, oda gönül ilişkilerine dayanıyor...
İkiz, ikizi çekiyor mu bilmem ama sınıflarındaki ,tek yumurta ikizi erkek kardeşlerden birisini pek beğeniyormuş benim kızım:))Ama karıştırıyormuşta bazen ikisini:)))
Geçen gün oğlum,o ikizlerden birisiyle kavga etmiş ve kızım, bizimkinin(oğlumun) üzerine panter Emel gibi atlamış ve kurtarmış sevdiceğini....O derece yani:)))))
Çok güldüm öğretmenlerinden bu haberleri alırken...Hani küçükler daha anlamıyorlar diyeceğim...Ama ben İndigo Çocuklara çok inanırım ve her çocuğun belli bir yaşamışlık ve olgunlukla dünyaya geldiğine inanırım...Bakışları,davranışları ile küçükte olsalar onlarında duyguları var ve saygı görmeyi hak ediyorlar:))
Neyse; Saygı duyuyorum şimdilik:)) Ama umarım 4 yaşında başlayan bu maceralar, alıştıra alıştıra ve uzun aralıklarla gelir...Yoksa...Yandık....Vallahi yandık:)))))
Not:Yazdım yazdım...Birde baktım,iki melek yerine, zuzular annesine yazmışım:((
E silmedim artık bu saatten sonra...Çeşit olsun ne yapalım:))

4 yorum:

Elçin dedi ki...

Canısı ya çok tatlı senin zuzuların:))
Nasıl da yakışmıştır bale kıyafeti fıstığıma:)
Gönül ilişkileri başladı demek, Allah kolaylık versin hakikaten:))

böğürtlengözün annesi dedi ki...

İyikide buraya yazmışsın bende okumuş oldum. Yerim ben senin Zuzuları yaa. Çok tatlı ,çok şeker oluyor onların aşklarıda kendileri gibi. Bizde geçtik o yollardan :) Tolga abileri büyüdü şimdi, geçen sene okumayıda sökünce mektuplaşmalar falan başladı :)Ama sene sonuna doğru kızı bir başka arkadaşına kaptırdığını söyledi :)
Alem bunlar alem :)

Gamzelianne dedi ki...

Bak sen Elifcigime, o kadar büyüdü demek.Canim benim ne kadar güzel, ne kadar masum duygular bunlar degilmi :)Güzel kızının yüzü hep gülsün..

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Çok hoş yaaa:))Bak sen şunlara.