6 Ocak 2011 Perşembe

Sevgili crazywomenrosemary Mimlemişti beni...
Kendisine teşekkür ediyorum...MİM'imiz yeni yıl ile ilgili...

-Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun?
Ailem ve sevdiklerim ile birlikte keyifle girdik...Ama keşke ailemin diğer fertleride yanımızda olabilseydi.

-Yeni yıldan beklentilerin nelerdir?
Çok fazla yok aslında sadece sağlık,huzur ve ailem ve sevdiklerimle birlikte mutlu bir hayat.

-Yeni yıl sence ne demektir?
Sil baştan:)

-Yeni yılda ne olursa mutlu olursun?
Yeni yılda olur olmadık herşeyden mutlu oluyorum zaten,yok kurabiyesi,yok çamı,süsü?:)Ama bir de kar yağsaydı hafiften süper olurdu.

-Yeni yıla dair mesajın nedir?
Herkese sağlıklı,mutlu,huzurlu,başarılı sevdikleriyle birlikte dolu,dolu keyifle geçecek bir yıl diliyorum....

Ve Mim gereği; Elçin, Özlem  Belgin sıra sizde:))

3 yorum:

Parpali dedi ki...

Güzel bir yıl olsun. Umutlu, mutlu...

Meyra dedi ki...

dileklerimiz hep aynı sağlık ve mutluluk sevdiklerimizle..ne kadar mütevazi ve kanaatkar kişileriz:)) tüm dileklerinin gerçekleşeceği dolu dolu bir sene olsun 2011:)

zuzuların annesi dedi ki...

*Parpali hepimiz için:)

*Meyra hakikaten öyleyiz değil mi?:)))Ay ne güldüm:))
Sana da aynı dilekler misliye...