15 Ocak 2011 Cumartesi

FALLAR DA BULURUM SENİİİ?

Oğlum hasta:( Sezonu açtık böylece,umarım verimsiz olur.
Okuldan geldiğinde iyidi ama bir kaç saat sonrasında isrifra etmeye başladı...Ateşi az,sadece ne yese,içse,anında?:(

Dudaklar konuşurken tıpkı şu fotoda olduğu gibi, büzülmüş,
masum,kırgın,üzgün....Bir de kibar, bir de kırılgan...
Üstelik o hasta haliyle...Su bile içse teşekkür ederim
anneciğim demeyi de ihmal etmiyor yine de  kuzum...

Aşk bu mu?Sevda bu mu?

Gece nöbetleştik....Elim başında,başı koynumda uyuduk...
Şimdi baba/oğul dr.dalar bizde anne/kız evde...
Ben tıkır,mıkır yazarken kızım da bana yardım ediyor kahvaltı masasını topluyor,aşağıdan mutfaktan tabak,çanak sesleri geliyor...Çocuk işçi çalıştırıyormuşum gibi içime de sinmiyor ama vallahi kendisi istedi,hem bende gidiyorum şimdi yanına...

Neyse;İyi olur,iyi oluruz inşalah!

Bu ara nişanlar,düğünler....
Bu akşam Emre Aydın konseri var ve ben nişandayım!:(
29'unda Sıla geliyor ve ben İst.da düğündeyim!:(
Hani ayarlasak bu kadar olur:(
Mutluluklar diliyorum sözüm kardeşçe!(böyle bir şarkı vardı sanki?:) 

Dün gidip altın vs.birşeyler aldık...Meğer altın ne kadar pahalılanmış da haberimiz yokmuş!
Hayatımız imitasyon olmuş nitekim!
Şimdi görünen o ki; Evimin erkekleri evde kalacak, ben, kızım ve babam yollara düşeceğiz...
Ah insan başına ne geleceğini,ne yaşayacağını bilebilse?
Aslında hayat plan yapmadan daha güzel! Sonuçta Eren'im hasta yani her halukarda konsere gidemeyecekmişiz?(Bir teselli veeer!Bir teseeeelli veer!Evet,evet biliyorum böyle de bir şarkı vardı:)

Geleceği bilmek demişken dün sevgili Ece paylaşmıştı Twıtter da çok güldüm:)
Belki meraklısı vardır diye buyurunuz;
Kahvenizi pişirin afiyetle için,kapatın sonra da fincanın fotoğrafını çekip Binnaz ablaya yollayın?

http://www.binnazabla.com/

Bak şimdi onunda şarkısı vardı: Çalıgıcı karısı binnaz,esnaf karısı binnaz...Binnnaaaaz,Binnaaazzz?
Nerden gelir aklıma ben unutmaya çalıştıkça? bööğgh:((

HADİ BEN KAÇIYORUM....MUTLU SAĞLIKLI HAFTA SONLARI...VEEE...
NEYSE HALİNİZ O ÇIKSIN FALİNİZ:))))

Ps:Alttaki post için gönderdiğiniz yorumlara çok teşekkür ederim,ayrıntılı olarak döneceğim,gecikme için özür dilerim....Sadece birazcık daha boş zaman gerek bana, sadece birazcık daha...

10 yorum:

aysegul dedi ki...

Ayy sevsinler seni sehir romantigi!!
Kendini cook gelistirmelisin guzelim.

Bos laflar karin doyurmuyor!! xoxo

Ebru dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. hastalanınca nasıl da ana kuzusu oluyorlar değil mi?
Çocuk işçiye çok güldüm alemsin:)
'hayat sen başka planlar yaparken başına gelenlerdir' diyor sevgiler gönderiyorum.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Geçmiş olsun, hemen bitsin geçsin gitsin.Binnaz Abla işine çok güldüm Türkün yaratıcılığında sınır yok işte:)

Meyra dedi ki...

ahh canım benim sevimli oğluna çok geçmiş olsun bir an evvel iyileşsin dudaklarını şirin şirin büzsün:))

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun , inşallah oğlunun önemli birşeyi yoktur...Kış mevsimini seviyorum ama çocuklara pek yaramıyor.Mutlaka kapıyı hastalık birkaç kez çalıyor.Kızına da kocaman aferin , bizde küçük küçük yardımlarla öğrendim hanım olmayı...İlerde eminim amrifetli bir bayan olacaktır.Hamurumuzda vr ne de olsa :)) sağlıklı günler ailenle ve seninle olsun.iyi geceler

Adsız dedi ki...

Eren'ciğime çok geçmiş olsun bu ara herkes hasta,çabuk iyileşsin inşallah.Sıla'ya bende gidemiyorum bir sürü sebepten dolayı ooofff of!:( Binnaz ablaya falmıbaktırsam
acaba?:)))Sevgiler canım/Nuray

özii dedi ki...

Geçmiş olsun .Salgın olduğu söyleniyor benimki de sinyaller veriyor .Yeni iyileşmişti oysaki...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, umarım ben bu yorumu yazarken oğluş iyileşmiş olur. Sevgiyle kal.

zuzuların annesi dedi ki...

*AYŞEGÜL;BAŞTAN SPAM ZANNETTİM SENİ,SONRA BAKTIM BLOĞUN VAR YAYINLADIM YORUMUNU...YAZDIĞIN YORUMUNUN YAZIMLA NE GİBİ BİR İLGİSİ OLDUĞUNU ANLAYAMADIM AMA MADEM YAZMIŞSIN/ZAMAN AYIRMIŞSIN DÜŞÜNCENE SAYGI GÖSTERİYOR VE HEP MERAK ETTİĞİM;''BEN NEDEN
OLUMSUZ/İYİ NİYETSİZ YORUMLAR ALMIYORUM?'' MERAKIMA KAPAK OLMAK ÜZERE SENİ BÜYÜK HARFLERLE CEVAPLIYORUM...
HADİ SANA KOLAY GELSİN!:)

zuzuların annesi dedi ki...

*Ebru aynen öyle kuzu ötesi:)
Benden de sana sevgiler ...

*Sinem geçti,geçti çok şükür!Binnnazzzz,binnnazzzz:))

*Meyra sağolasın..

*İçimizdeki karnaval kış hastalık mevsimi ne yazık ki..Hamur için teşekkürler:))

*Nuray'cım:))))))

*Özii aynen öyle salgın,şimdi okullu ve hasta olduuukkkk!:(

*Özlem'cim teşekkür ederiz...