16 Aralık 2010 Perşembe

SORULAR/CEVAPLAR...



























Sevgili ÖZLEM soru/cevap şeklinde bir mim yollamış bana...Bilen bilmeyene anlatsın,iyice tanısın,bilsin şeklinde sorular..Cevaplamaya çalıştım ama tüm mimlerde olduğu gibi hafiften gerildiğimi itiraf etmeliyim?
Şimdi ne yapıyoruz? Tıpkı yukarıdakiler gibi gözümüzü dört açıp okuyoruz?:)

En sevdiğiniz kelime:Misss!
Nefret ettiğiniz kelime: Hallederiz!
Ne sizi heyecanlandırır: Hayaller,projeler...
Heyecanınızı ne öldürür: Engellemeler...
En sevdiğiniz ses: Uyku mahmuru çocuklarımın konuşması,öyle yumuşak,öyle huzurlu ki...
Nefret ettiğiniz ses:Vuvuzela!
Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: İdrar/kan/gaita tahlili yapan bir loborant olamazdım asla!:(
Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz:Gitar vs.herhangi bir müzik aletini çalabilmek isterdim.
Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Kendim olmaktan memnunum:)
Nerede yaşamak isterdiniz: Şimdi yaşadığım yerde...Fena değil!:)
En önemli kusurunuz: O hoooooo?:)
Size en fazla keyif veren kötü huyunuz:İyi niyetim.
Kahramanınız kim: Kaldı mı öylesi?
En çok kullandığınız kötü kelime:Ampul!!!(ilgilisine ithafen!)
Şu anki ruh haliniz: Mutedil,dalgalı..
Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Ektiğini biçersin...
Mutluluk rüyanız: Ailem eşim ve çocuklarımla huzurlu, mutlu,sağlıklı olmak.
Sizce mutsuzluğun tanımı: Huzursuzluk.
Nasıl ölmek isterdiniz: Henüz ölmek istemem?
Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz:Nihayet!:)

Özlem'e teşekkür ediyorum...
Ve bende eğer daha önce cevaplamadılar ve arzu ederlerse?;Sevgili Dilek ve Handan'ı mimliyorum...

9 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

benim de en sevmediğim söz hallederiz dir
baştan savma ve kulak arkası bir söz gelir bana her zaman
sevgilerrrrr

annesiningülü dedi ki...

yapılmayacak meslek kısmına katılıyorum canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkür ederim Banu'cun.
kocaman sevgilerimle...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Cevapları çok sevdim Banu'cum. Hele ki "hallederiz" kelimesini okurken bile tüylerim diken diken oldu:) Benimde nefret ettiğim bir sözcüktür.
Sevgiler...

durutarifler dedi ki...

Özlemişim seni. Neşeli sesini duyar gibi oldum. Öpüldün

3kişilikDünyam dedi ki...

mutsuzluğun tanımı= huzursuzluk, buna bayıldım, çookk doğru!

Handan dedi ki...

Cevapladım canım, bak ne hızlıyım :)

aysema dedi ki...

Görev tamam, tekrar teşekkür ederim. Sevgilerimle...

ece arar dedi ki...

baykuşlara bayıldımmm