16 Nisan 2010 Cuma

UYANIN...UYANIN!:)

Uyanın,uyanın... Ben horlamıyorum:))))

Bu sabah,kendime -ayna harici de- bakma kararı aldım...
Yani sağlık diyorum sağlık!

Sağlığımla çok ilgiliyimdir?
Her sabah tv'de doktorum'u izleyip;
'hımmm, tabi yaa, cık cık' şeklinde anlatılan konulara eşlik ederim çok güzel?!

Ama icraat yok!.. Tu bu sabah kadar?

Sabah kalktım;şöyle bir işaret parmağı büyüklüğünde zencefili doğradım,doğramadan önce de dur dedim bir tadına bakayıp,patates görünümlü bir şey ne tadı olabilir ki?Küçük bir parça attım ağzıma ama?
Allahım o nasıl acı ?Hemen çıkardım ama yandığımla kaldım:(
Hain zencefil,halbuki kurabiyelerin ne güzel oluyordu?:P

Neyse devam;1 lt suyun içine zencefil,1 kabuklu limon(doğranmış)atttım ,kaynattım,süzdüm bardağa onun içine de 1 tatlı kaşığı -artık ne kadar saf bulabilirseniz-saf bal...İçtim?
Bu arada bu karışım,vücutta detoks etkisi yapıp,hücre yenilenmesini sağlıyormuş...Tabii içebilene:(
Muhtemelen içende,bulantıdan çıkaracağı için tertemiz olur içi...Böögghh:(((

Neyse konu iyice çirkinleşmeden önemle bildiririm ki;bu yazdığım tarifi,hamileler içmesin (çocuk annesini sevsin),başka önemli bir rahatsızlığınız varsa eğer o zaman da içmeyin neme lazım?Allah korusun?
Sonuçta -ben bilmem, Link'im bilir:P- Bknz: TIK.

Benim öksürüğüm de vardı...Hesapta bir taşla iki kuş vuracaktım...Hani zencefil+bal vs...
Hem öksürüğümü iyi edecek hem de pırıl pırıl olacaktım,ama olmadı...
Hımmm...Çok 'zihni sinir' gördüm kendimi:P

Offf konu çok uzadı değil mi? Baydım mı? Baymayayım...
Çünkü ben bayan değil bir kadın'ım...Bayan olmayan kadınlardansanız TIK

Çok şükür havalar düzeldi gibi....
Yok, yok kesin düzeldi çünkü dün bir ara eni konu ısındığımı hissettim:)
Dün demişken;Malum Perşembeydi ve gereği yerine getirildi;
'Çok film hareketler bunlar'izlenildi, gülündü...
Ardından;iki lafın beli büküldü,eğildi hatta devrildi?
İyi geldi çok iyi,iyi...
Ama
Benim hala gidesim var?:P
Aramızda kalsın da, 23 Nisan'da bir kaçamak yapabileceğiz gibi görünüyor.Kısmet bakalım?:)

Geçen gün yine-5 senedir büyük bir sabır örneği göstererek yaptığım gibi-çocukların oyuncaklarını toplayıp ayıkladım...
Cok fazla oyuncağımız var ve ben hep veriyorum?Azalacağına çoğalıyorlar gün be gün!
Bu durumdan çocuklar çok mutlu ama ya ben?!Ya benim emeklerim?:P
Dikkat dikkat ;İkinci bir emre kadar oyuncak alımları durdurulmuştur...Oyuncak alıp yavruyu sevindirmek isteyenlerin tercihlerini kıyafetten yana kullanmaları önemle rica olunur...Çok hızlı büyüyorlar bizim sıpalar:)))
(Eşe,dosta haber olunur:P)

Kızımı özledim...Daha ayrılalı 3 saat oluyor ama özledim...
Elimde yeni kitabım;
Şebnem Pişkin'den İSRAFİL'İN AYNASI;
"Elementtim öldüm, bir bitki oldum; bitkiydim öldüm, bir hayvan oldum, hayvanken öldüm, bir insan oldum"
Ve ruh, yedi kat yukarı göklerdeki tahtını bırakır da aşağılara, hem de ta aşağılara inmeye gönüllü olur.
"İsrafil'in Aynası" ruhun ezelde başlamış olan serüveninin hikâyesidir.
Ruh halden hale geçer, insan kisvesine bürünür ve Aşk'ı aramaya başlar. Yüce Yaratıcı bir nefes üfler, bir su damlası akar ve okyanuslara karışır. Bir kuş kanat çırpar ve dünyada yaşam başlar. Rüzgâr, bulutu sürükler ve bulut gökkuşağının içinden geçer. Kırmızı bir damla düşer gökten, kan olup bedene girer.
İsrafil borusunu çalar ve tüm insanlar uyanırlar.
İsrafil'in Aynası,
hayatta eğilip bükülmeden, "elif" gibi dosdoğru olmanın romanıdır.
Mest oluyorum okurken mest:)

E tabii ki oğlumu da özlüyorum(ikiz vicdan araya girmesen olmazdı zaten:)
Bir de havalar ısındıya giydiler kısa kolluları çıktı ortaya kolaar bacaklar öyle tombik tombik....Offf ısır ısır:))

Akşama Lost var...Seviyorum Lostilerimizi:)

Amma da yazdım...Şimdi çıkıyorum...
Koca bey'le evimize gideceğiz kapıları takmışlar sende gel gör dedi:)

Güzel bir hafta sonu olsun hepimize...
Hadi kaçtım...Mutlu kalın!:)

8 yorum:

Handan dedi ki...

Sade su alayım ben, bilimum kaynatılacak ıvır zıvırlarla uğraşamam valla. Her gün bir iki bardak su içsem fazladan bana yeter :D (Hem su öksürüğe de iyi geliyormuş :)

Bayan konusu çok doğru. Ay hele bir yerlere gidip de "Bağyan" demiyorlar mı sana da bağyanına da diyesim geliyor.

Bir de çocuklarda erkek takıntım vardır benim gerçi:
-Kız mı oğlan mı?
-Erkek :)

HA ha ha, oğlanların saçı da uzun olunca sürekli bu soruyla muhatap oluyordum :)

Sana da iyi tatiller Banucum.

laleninbahcesi dedi ki...

Ama şimdi bu kitabı almak şart oldu Banucum. Biliyomusun ben de özlerim kızlarımı onlar okuldayken. Kapıyıyıda çook özledim diye açarım...
Şu zencefil işine gelince. Sıcak süt üstüne serp tozunu tabi. Öksürüğün şıp diye kesilir.

Öptüm çok çok

Adsız dedi ki...

Karikatür güzel.Kitap ilginç,bulursam alacağım.
Bloğunuzu sevdim.

zuzuların annesi dedi ki...

*Handan'cım su en mantıklısı zaten:)
Erkek konusunda haklısın bende düzeltme gereği duyarım hep,zaten
'oğlan'da'bayan'gibi gereksiz bir kelime bence:P

*Lale ablacım sağol tavsiyen için yaptım içiyorum dün akşamdan beri,henüz kesilmedi ama azalma var:)Bende seni çok öptüm...

zuzuların annesi dedi ki...

Adsız keşke adını da yazsaydın...
teşekkür ederim sözlerine...

Adsız dedi ki...

ıyı haftasonları canım

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sen de mutlu kal canım:)

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım benim döndüm ben.Evde çocuk baktım çok şükür öenmli bir şey yoktu.Teşekkür ederim hayatım benimle ilgilendiğin için.Mucuksss