14 Nisan 2010 Çarşamba

OYSA,BENİM NASIL GİDESİM VAR...

Sabahtan beri,evin odaları arasında mekik dokuyorum...
Eşya topluyorum ya artık yavaştan?..
Oysa ben yavaş olmasın bir an önce gideyim istiyorum...

İçim sönüyor bu karanlık,puslu havalarda...
'Lüzumsuz ise söndür''ü kendime uyarlıyorum?

Elimde elektrik süpürgesi,yer kaplamasın diye havasını alırken yastığın yorganın...
Sanki kendi nefesimi de paket yapıyorum.

Düşündüm de;Sıralamaya koymuşum farkında olmadan hayatımı...
Planlar yapmışım,kurallar koymuşum kendime,kendimden habersiz?
Önce hayırlısıyla bir taşınmalı,yerleşmeliymişim...
Onaymış,bunaymış,şunaymış önceliğim...
Sonra tatil planlarımızı düşünmeliymişim?
???? Bu ben miyim?

Oysa benim nasıl gidesim var...
Dağ bayır gezesim,yeni yerler göresim...
Denizlerde yüzesim,güneşın sıcaCIğında iliğimi kemiğimi pişiresim var bir de...

Belki Karadeniz'de;
Binbir çeşit çiçekli,o rüya gibi sisli yaylalar da yankılanır gülen sesim...
Belki,Akdeniz'de,Ege'de..
Ballı Lokma tatlısının üzerindeki tarçın kokusun da erir gider bütün hüzünlerim....

Offf bir açmadı şu havalar,bir gelmedi ya şu nazlı bahar!
Ben bu göçebe ruhu, başka nasıl eyleyeceğim?

Yürek nasıl dar? Ve daha çok,çok vakit var...
Biliyorum...

Oysa?
Benim?
Nasıl?............

Ps1:Tüm hislerimin üzerine harika bir video var...Tuz,biber/tencere,kapak ne derseniz deyin...
Nasıl sevdim ben o görüntüleri,saflığı,has insanlığı nasıl sevdim...
Çünkü İnsan seviyorum ben,insan...O yüzden hep gezip görüp yeni yerler,yeni hayatlar tanıma derdindeyim...
Ben kendimi bilmez miyim? :)
Lütfen buraya TIKLA yıp,sonuna kadar izleyin...Pişman olmayacaksınız eminim...
(Ah Meltem ah,çok teşekkür ederim)

Ps2: Birde müzik ekledim sayfama,sesi açın sesi...İçim eriyor dinledikçe...
Bundan sonra bir müddet Farid Farjad'cıyız...

6 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Ah ben o videonun filmini gördüm, hayatımda izlediğim en güzel şeylerden biriydi: "Anadolu'nun Kayıp Şarkıları". İzlemediyseniz mutlaka izleyin derim ama tadı sinemada çıkar gibi geliyor.
Tam sayfada çalan müziği soracaktım ki alt bölümde okudum. Gerçekten iç eritici, ekleyen elleriniz dert görmesin.
Kolay gelsin, sevgiyle kalın...

Elif Turgay dedi ki...

Farid Farjad harika bir keman virtüözü.. Bende oğlum sayesinde tanıştım. İranlı ama ülkesinde yasaklı bir sanatçı. Ülkesine gidemesede ülkesi için çalışmaya devam edeniyor....

Banucum yardıma ihtiyacın varsa lütfen söyle... Çok mutlu olurum..

nehircce dedi ki...

Canım kolay gelsin,dilerim biran önce yoluna girsin herşey..öpüyorum kocamannn

Handan dedi ki...

Bu işler hiç bitmiyor ki :(

Elçin dedi ki...

Canım hep aynısını yapmıyormuyuz zaten, sürekli işler güçler kafamızda.
Hani bize ne zaman sıra gelecek. Hep iş hep iş nereye kadar..Yoruyor bünyeyi yahu:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok güzeldi sağol Banu'cum paylaştığın için.