6 Kasım 2009 Cuma

GÜNAYDIN :)

Ne zaman ki;
Benim burnum donar,ısınmak için koca kişisinin boynuna dalar,
ya da el ayak buz keserde kısa soketler ortaya çıkarsa,
O zaman kış gelmiş demektir...

Orta da hiç bir sorun yokken diyorsa sevgili...
'Niye çattın kaşlaaarınıııı...Bilmiyom yaaaaar suçlarımııı'' ???
Babacığımdan miras kalın kaşlarımın inceltilme zamanı gelmiş demektir...

Ne zaman ki;Çalar saati kurmadan uyanırım-uyanırsın-, bir veya daha fazla çocuğun var demektir...

Güneşsiz sabahlar da uyanmak,sıcak yataktan çıkmak ve çıkıpta ayılmak zor geliyorsa mevsimsel depresyondayım demektir...


***Yazacak,anlatacak şey çok...Amma velakin vakit yok:(
Şimdilik bu kadar...Günümüz aydın olsun.

Ps:Gecem Mim'i aldım.tşk.ederim...En kısa zamanda canım:)

11 yorum:

ELÇİN dedi ki...

bugün zor kalkmışsın belli :)

Leylak Dalı dedi ki...

Hah,benim gibiler varmış demek , "Mevsimsel Depresyon". Ben ona "Klimatik Depresyon" diye bir isim uydurmuştum, demek sadece bende değilmiş. Neyseki benim Zuzu artık büyüdü, emekli olunca da sıcak yatağı çok zorunlu nedenler dışında terketmek gerekmiyor. Darısı başınıza diyeceğim ama daha erken, siz bu zamanların tadını çıkarmaya bakın, öyle koşturmacayla geçmiş ki ben çoğu zaman hatırlayamıyorum bile.
"Mevsimsel depresyon"unuzun tez zamanda "Mevsimsel huzur ve mutluluk"a dönüşmesi dileğiyle...

GeCe dedi ki...

ayak burun hikayesi bende de aynı ancak eşim şaşıyor sabahları ev soğuk ejderha gibi ateş saçarım akşam ev sıcacık olsa da donarım

Elçin dedi ki...

Cancazım seni özledim, aramıyosun ama beni:( Ben arıcam yine bir ara:)
Ben de depresyondayım hem de pek fena, nolcak halimiz bilmem:)
Öpüyorum seni çok güzel arkadaşım benim..

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

hayırlı,bereketli güzel bir gün olsun.

nazpek dedi ki...

kaş olayına bayıldım ben

Malla dedi ki...

Sana da günaydınlarr:))

özlem dedi ki...

Yine de ne güzel anlattmışısn Banu'cum.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Benden de iyi geceler... Geç kalmışım, günaydını kaçırmışım.Sıcak sımsıcak olsun tüm yürekler...

Paşa dedi ki...

aman hasta olmayında zor kalkın dert değil:)

GüLCaN dedi ki...

Garfield'a bak beni gör :)) sabahları aynen ben de böyle görünüyorum..
günaydın dileğini almak için bi hayli gecikmişim benden de sana iyi akşamlar olsun.. :)