4 Mayıs 2009 Pazartesi

MAYIS?

Mayıs ayı sürprizlerle başladı...
Takvime bakıyorum da neredeyse her günde bir şey işaretli...Güzel,çok güzel:)
*1 Mayıs itibari ile abimleri kucakladım:)

*5 Mayıs Salı,Bursalı Anneler grubumuzla birlikte,Olay TV'de Yaşadıkça Programına canlı yayına çıkıyoruz...Ama heyecandan o saate kadar canlı kalırmıyız bilmem?:)

*8 Mayıs cuma akşamı Zafer Plaza'da,Anneler gününe özel bir podyum etkinliğimiz olacak ama ben hala kararsızım?...Çünkü benim zaman zaman iki melek,zaman zamansa iki küçük canavar kıvamındaki zuzular ile oralarda arzı endam etmek? Çok riskli çok:)

*9 Mayıs Cumartesi gündüz, zuzularımızın anaokulunda 'aileler günü' var...
Bahçede yeşillikler içinde çocuklar ile birlikte,oyunlar oynayıp,dans ediyoruz vs...
Birde 23 Nisanda hava muhalefeti dolayısıyla iptal edilen 23 Nisan gösterisi var ki, kızımın ve oğlumun şarkılar,şiirler söyleyeceği...Onlar sahneye çıkıp 'aaaa' deseler bile bizim için çok önemli:)O yüzden güzel bir gün olacağı şimdiden garanti...

*Ve 9 mayıs Cumartesi akşamı,Anneler günü yemeğimiz var...Sadece annelere özel...Çocukları evde eşlerimize emanet edip,kadın kadına eğlendiğimiz ve bütün bir yılın stresini attığımız...Ama ne atmak?:)Geçen seneden notlar burada ve burada...

*10 Mayıs Pazar,Korupark Kipa girişinde Bursalı Annelerin Kermesi var...2 haftadır harıl harıl takı kolye vs.yapıyoruz...Başka ürünlerde olacak elbet ama pasta börek işine girmiyoruz...Umarım ilgi olur ve bunca emek boşa gitmez...Zira oradan elde edilecek gelirler daha önce burada,burada ve burada bahsettiğim öğrencilerimize gidecek...

Şimdilik bu kadar yeter...Bakalım zaman daha neler gösterecek?

14 yorum:

Nazpek dedi ki...

E hadi kolay gelsin

Flame dedi ki...

Kolay gelsin canım. Ben okurken yoruldum :) Kermes işini de çok sevdim. Burdan birşeyler gerekirse yardımcı olmak isterim..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Daha ne olsun???Yine yoğun bir hafta olacak Banucum senin için:) Kolay gelsin:) İyi haftalar!

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

amanda ne güzel günler ve etkinlikler böyle.imrendim valla Banucum.Bol keyifli günler diliyorum.Anneler günü kadın kadına eğlenmeniz çok güzel olacak daha önceki seneler gibi.merakla bekliyorum etkinlik yazılarını

SMİLENA dedi ki...

maşallah dolu dolu girmişsiniz mayıs ayına.10 mayısta bir sorun çıkmaz ise koruparktayım..inşallah tanışırız...
zuzucuklara ve sana kocaman öpücükler.
dolmayı sormuşsun.
az pirinçli bol kıymalı biber dolması yapıcam...daha yapma isteyim gelmedi şuraya oturunca kalkamıyorum nedense...

MAVİANNE dedi ki...

çok güzel ve yoğun bir programın var

canlı yayında canlı canlı pek güzel olur
ama işteyim izleyemeyeceğim :((
kolay gelsin

Mehtap dedi ki...

Çok güzel etkinlikler Banucuğum.Böyle faalliği seviyorum ve sana imreniyorum canım.Herşey gönlünüzce olsun.en kötü ayınız böyle coşkulu bol aktiviteli olsun.sevgilerimle

aysema dedi ki...

5 Mayıs saat kaçta programınız? Olay TV'yi izleyeceğim. Sevgiler...

zuzuların annesi dedi ki...

*Nazpek teşekkürler...

*Flame sağol canım,düşünmen yeter.Gerekirse haberleşiriz...

*Seblacım aynen öyle,sağol canım.

*Ceydacım sağol canım..Umarım bu sene de keyifli olur:)

*Semracım çok sevinirim gel vallahi:)İnşallah tanışırız...Afiyet olsun canım...

*Mavianne çok sağol..

*Mehtapcım teşekkür ederim...Sevgiler sanada.

*Aysema hn.sabah saat 10:30 da
Yaşadıkça adlı program...Teşekkür ederim...Sevgiler.

laleninbahcesi dedi ki...

oooo bu programa can mı dayanır ama ben her şeyin süper olacağından eminim. Kolay gelsinn. Sevgilerimle

Meleğin Dünyası dedi ki...

Bu ne yoğunluk böyle Maaşallah.Ama ne güzel günlerin böyle dolu dolu geçmesi.Ben programı kaçırdım maalesef yeni bakabildim bloglara.Kolay gelsin.Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Programı izledim ve hepinizi çok beğendim. Yazımı da yazdım. Sevgiler...

Primarima dedi ki...

aman aman bu ne hız bu nasıl bır doluluk:)
ama hepsı bırbırınden guzel gececek seyler...bol eğlenceler diliyorum:)

senem dedi ki...

mayıs ayı uğuruyla geldi canım:))) birinden alnımızın akıyla çıktık, darısı diğerlerinin başına..