19 Mayıs 2008 Pazartesi

YEMEK & YEMEK

Cuma sabahı erken kaltım,her sabah ki tatlı telaşımız, çocukları okula gönderdik...
Sonra yemeklerimi yaptım,bu sefer miktarlar biraz daha fazla,malum evimizin ve babamın yemekleri benden...Çarşamba'dan beri kayınvalidem biraz rahatsız, hastanede. Bu nedenle kayınpederim içinde yemek yaptım iki çeşit ve aşkım ile gönderdim...Yaşlılıkta yalnızlık hiç kolay değil:((

Neyse, günün geri kalanı da olağan koşturmalar,arada kısaca yapılan kahve içimi dost ziyaretleri ve akşam ki yemek organizasyonu için kuaför faslı ile sona erdi...

Hem sevinçliyim,hem heyecanlı... Hatta biraz içim huzursuz? Keşke aşkım'da gelseydi:(
Alışmamışım ki ben böyle tek başıma eğlenmeye...

Neyse geldi koçiş...Ben hazırdım zaten, çocukları doyurmuş, pijamalarını giydirmiştim...Tehlike arz edebilecek her türlü kesici alet vs.eşyayı ortadan kaldırmıştım...Sütler biberonlar hazırdı...Aşkımın yemeği de öyle...Son ayarlamalar,zuzularıma bu gece anne dışarıda yiyecek yemeğini, siz baba ile uyuyacaksınız diye açıklamalar... Öpüşüp ayrılma faslı...Sonrasında gecenin sözü aşkım'dan;

'Çok güzel olmuşsun canım, iyi eğlenceler...Aman sakın fazla dağıtma??????'

Haydaaa gören,duyan da her gece bir yerlerdeyim ,gezip dağıtıyorum zannedecek :))))))

Alem şu erkekler:))

1 yorum:

Elçin dedi ki...

Yakışır sana eğlenmek marifetli anne:))