18 Mayıs 2009 Pazartesi

GÜNLERİN GETİRDİĞİ

İyiyim:)
Hafta sonu ailecek geçirilen keyifli ve bol hareketli saatlerime kavuşunca gözüm açıldı,vücüt ritmim yerine geldi:) Yani yine,iki ayağım bir pabuca sıkıştı ama bu bana çok iyi geldi.Vücüt yorgunluğu oluyor elbet ama ruhumda aksine enerji dolup şarz oluyor sanırım...Normalde çok konuşmayı sevmem ama yorgun olduğum zamanlarda aksine çenem düşer benim,konuşurum da konuşurum:)
Pazar akşamı 23:51 itibari ile kaleme alınan bu yazı da konuşma isteğimin yazıya dökülmüş hali olsun...

Cumartesi günü,sezonu bizim Koca Ev' de açtık...
Bahçe değişmiş,ağaçlar daha bir büyümüş,gül fidanları ağaca dönüşmüş,domates fideleri yeşermiş,hatta babam bir köşeye sırf bana özel karpuz bile dikmiş:)
Çatıya kuşlar yuva yapmış,koca kış kapalı olunca ev bir hayli batmış...
Bir köşede anneme ait bir kaç parça eşya kalmış...
O bir kaç parça eşya,okşanmış,koklanmış...
Alt katta, bahçede gülüşleri duyulurken zuzuların.Anne üst katta anılara dalmış,ağlamış,ağlamış...
Kimseler görmemiş,bilmemiş,duymamış...
Sonra aynı günün gecesi,buluşmuş rüyasında 'hasretiyle'...
Gencecik,mutlu ve çok sağlıklı görmüş annesini,gülümsemiş,konuşmuş,huzur bulmuş.

Pazar günü,film günümüz olamadı(hafta içi bir kaçamak lütfen:)
Onun yerine gün,biraz alışveriş,biraz da uzun zamandır gidemediğimiz aile büyüklerimizi ziyaretle bitti...

Son olarak,Pazar gecelerimizin değişmezi...
Battlestar Galactica yeni sezon başladı;Hepimiz Saylonuz:))

Pazartesi,çarşamba;Bursalı Anneler olarak katıldığımız fuar organizasyonunda görevliyim...Salı malum 19 mayıs tatil,zuzular evde...
O yüzden bir kaç gün yokum yine buralarda...İyi bakın kendinize...

1 yorum:

GeCe dedi ki...

ne diyeyim duygulu bir günmüş

bu arada battlestar galactica seven biri olmana çok sevindim ben dehayranıyım ama biz tüm sezonları çok önceden bitirdik, sana ne olacağını söyleyebilirim istersen :) bende hafta sonu galactica'nın sinemada oynayan filmlerinden birini izledim çok özlemişim çok