16 Haziran 2008 Pazartesi

'' KOCA EV ''

Yaz geldi... Bu sene sezonu 'bir eksik' (annem) ama 'bir de fazla' ( abimin sevgili eşi Fatoş :)) ile Kurşunlu yolu üzerinde, Gündoğdu mahallesindeki (eskiden köydü şimdi mahalle oldu:)) evimizde hep birlikte açtık...


Babam artık yaz boyunca orada kalacak...Bahçe işleri, eş dost, anılar...'Burda zaman daha kolay geçiyor kızım' diyor bana :((


Yılların alışkanlığını ,hayat arkadaşını ,can yoldaşını kaybetmek kolay değil...Saygı duyuyorum...


Neyse...Hamileliğim, meleklerimin ilk iki yılının yaz ayları...Bu harika evde, harika deniz ,ova ve dağ manzarası eşliğinde bahçede toprak ve çiçekler ile haşır neşir olarak geçti...

Çok üzüntülü zamanlarımız kadar çok neşeli anılarımıza da eşlik eden bu koca evden vaz geçemiyoruz bir türlü...Belki de alışkanlıklardan,anılardan...????



Ortancalar kocaman açmış, güller, hanımelleri...Her yer mis gibi çiçek kokuyor,ot kokuyor,deniz kokuyor,yani kısaca mis kokuyor :))))

Akşam olmak üzere ,karınlar acıktı...Abim mangalı hazırladı, biz gelin görümce sofrayı kuruyoruz...Bir yandan da '''Bahçelerde börülceee...Oynar gelin görümceeee''' şeklinde gülüşmeler eşliğinde şarkımızı söylüyoruz :))))

Aşkım zuzular ile bahçede bize dalından taze salatalık kopartıyorlar...

Aylar sonra yeniden, aynı veranda da aynı neşe içinde afiyetle yemeğimizi yiyiyoruz...

1 yorum:

durutarifler dedi ki...

Ben bu yaziyi niye goz yaslari ile okudum bilemiyorum. Canim annecigin yattigi yerde dinlensin. Allah babana sabir versin