23 Aralık 2008 Salı

MİM - İLK 10 ŞARKI

Sevgili blog komşum, mehtap beni MİM lemiş...
Müzik parçalarında en sevdiğim ilk 10 parça nedir? diye...Ohooo o kadar çok ki, seçim yapmam çok zor ama, mecburen eliyorum bir çoğunu...
Buyur canım işte benim TOP ON ' um...Eskiler,yeniler,1.nin haricinde, sıralama olmadan...
1-KIRAÇ-ENDAMIN YETER (Bizim şarkımız,9 yıl öncesi, aşkımdan bana...Aaah ah:))
Endamın yeter,gözlerin yeter...Uğramasın sana ne hüzün ne de keder...
Kalbim senden senden vazgeçmeyecek...Korkma içimde aşkın hiç sönmeyecek
Eğer istersen sonsuza dek sürecek...İnan bu adam hep seni sevecek...
Endamın yeter, gözlerin yeter...Uğramasın sana ne hüzün ne de keder...
Bir gün gelir geçer...Yüzündeki çizgiler...Ne aşkım son bulur...Ne içimde o düşler
2-SEZEN AKSU -ESKİDENDİ-KESKİN BIÇAK (Tüm şarkıları desem :))
3-ŞEBNEM FERAH-SİL BAŞTAN
4-FUNDA ARAR- SENİ DÜŞÜNÜRÜM
5-SERTAP ERENER-İNCELİKLER YÜZÜNDEN
6-KAYAHAN-BİZİMKİSİ BİR AŞK HİKAYESİ
7-MOR VE ÖTESİ-BİR DERDİM VAR
8-YENİ TÜRKÜ-AŞK YENİDEN
9-LEMAN SAM-GÜL GÜZELİ,RÜZGAR...
10-YALIN -HERŞEY SENSİN
Daha çok vardı aslında... Neyse,şimdi bende sevgili, Mutlum'u ,Elçin'i ve Nuray'ı MİMLİYORUM :))Kolay gelsin arkadaşlar...

7 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Şarkıların çoğu benimde severek dinlediğim şarkılar.
Bende şimdiden kafamda şarkıları sıralamaya başladım:) En kısa zamanda cevaplandıracağım canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hepsi süper şarkılar bencede.

nuray dedi ki...

bende şimdiden bir sıralama yapayım ve en kısa zamanda yazacağım canım

Mehtap dedi ki...

Banucuğum teşekkür ediyorum öncelikle dahil olduğun için.Şarkılar benimde severek dinlediğim şarkılar.hele bir ara da Kıraça takılmıştık.Bayağı bir dinliyorduk.Güldünyayıda eşim mp3'üme yükledi.Yarın dinlemeye başlayacağım inşaallah.sevgiyle ve sağlıkla kal tatlım.

Elçin dedi ki...

Banum bu şarkıları bende çok severim..
Hele incelikler yüzünden e bayılırım..

zuzuların annesi dedi ki...

Mutlum, bekliyorum canım...
Çiçeğim, çok sağol...
Nuraycım senide bekliyorum...
Mehtapcım bir şey değil...Ben teşekkür ederim...
Ve elçincim, bendeee
:)))))))))))))))))))

Ordanburdanhayattan dedi ki...

iyi ki beni izlemeye almışsın da seni ve blogunu tanımışım.çok hoş şeyler paylaşmışsın.bundan sonra ben de seni takipteyim Banucum