4 Kasım 2008 Salı

KÜÇÜK ŞEYLER:))

"Küçük şeyler", üzerinde durup düşündükçe çoğalıyor, genişleyip derinleşiyor. Böyle olması da doğal olmalı. Yaşam da bir uçtan diğerine küçük şeylerden oluşmuyor mu?
"Dostlarım" diyor yazar;
Küçük şeyleri, küçümsemeyin, fazla da önem vermeyin.
Küçük şeylere, hakkını verin.
Küçük şeylere hakkını vermek, yaşama hakkını vermektir.
Eğer siz, yaşama hakkını verirseniz, Yaşam da size hakkını verir.
***Başucu kitaplarımdan birisi...Çok severim, küçük şeyleri ve Üstün Dökmeni:)))))
Herkesin yaşantısı,yaşama bakış açısı, sahip oldukları ve beklentileri farklı...
Hayattan alacağı, vereceği farklı...
Zor dönemlerden geçtim,belki hala geçiyorum...
Köşelerim var,bloğum var...Yazdım,yazıyorum..Paylaşıyorum,yorumlar alıyorum...Çoğalıyorum:)
Yardımlar yaptım, elimden geldiğince yapacağım...Böylelikle,hem başkalarına,hem kendime faydalı oluyorum....Manevi olarak karşılığını alıp, ruhumu besliyorum...
Eşim,anneyim...Evimle,eşimle,meleklerimle,mutlu,huzurlu bir hayat sürdürüyorum...
Kendime bir yol çizdim,arkama bakmıyorum...
Küçük dünyamda, küçük işlerimle kendime yetiyorum:))
Ve ben, yaptığım bu işleri, bu küçük şeylerimi çooook seviyorum:)))
Rabbim, bu durumlardan pay çıkartanlar kadar, küçültmesin beni...Amin.

2 yorum:

Elçin dedi ki...

Yazıya bayıldım ama sonuna vuruldum, cuk oturtmuşsun canım. Yüreğine sağlık.
Bu kitaptan hemen temin edeyim bende!!

zuzuların annesi dedi ki...

Maharet güzel yazı yazmak değil ki canım,maharet yazıdan çıkarılacak sonuç:( Keşke hiç gerek olmasa,bu tarz yazılara,keşke:(( Ama,ne yazık ki gerekiyor bazen!
Mesaj kaygılı cümleler,hakaret boyutuna ulaşınca,istemeden aynı düzeye inebiliyor insan:((
Ben çok üzüldüm,yoruldum, bıktım artık!Kurtulmak istiyorum:((
Acayip bir kısır döngü bu çünkü,
bitmiyor! Allahı katacağım işin içine,(yapanlar gibi)Ama bedduaya girer diye korkuyorum.Çünkü
hepimizin evladı var ve ben en azından onlara kıyamam:((
Benim için bitti...Umarım doğru yolu bulur herkes bir gün,umarım:(