7 Ekim 2008 Salı

SOBE :))

Sevgili arkadaşım, http://gokkusagininrengi.blogspot.com/ beni SOBE' lemiş :))
Buyrun bakalım...

İsminiz? Banu Durgunlu

Nerelisiniz ? Bursa

Yaşadığınız yer? Son 15 yıldır ve halen Bursa... Öncesinde, Adana ve Ankara...

Mesleğiniz ? Emekli Bankacı (Ama genç emekli olanlarından:)) Şimdilerde, ev hanımı,ufak çapta köşe yazarı:))

Hobileriniz? Ne kadar hobi sayılır bilmem ama? :)) Yazmak...Ve yazmak için tabi ki bolca okumak...Film izlemek,fotoğraf çekmek,müzik dinlemek, pasta, kurabiye vs. tarzı değişik tarifler bulmak ve denemek, çocuk bakmak:))

Evlimisiniz? Evet:))

Kaç çocucuğunuz var ? 2 adet zuzum var :))

En sevdiğiniz yemek? Hiç seçici değilimdir...Afiyetle her bir şeyi yerim:)) Zeytinyağlı yemekler favorimdir... Ama bir eleme yaparsam...Dolmanın her türlüsü( yaprak sarma,biber,lahana) diyebilirim...

Sevdiğiniz müzik? Ruh halime göre değişiyor aslında...Ama bu arabesk dinliyorum demek değil tabii ki :))) Ben sanatçı ismi söyleyeyim,müzik türüne siz karar verin:)) Sezen Aksu, Zülfü Livaneli, Şebnem Ferah,Evenesance,Kıraç,Sertap Erener,Gülay,vs.vs.vs...

Nerelere gitmekten hoşlanırsınız ? Bendeniz tam bir gezi tutkunuyum...Güzel ülkemin bir çok şehrini ve güzelliklerini gördüm...Daha çok yer var...Mesela bir Karadeniz Turu önümüzdeki sezon için planımız dahilinde...Yurt dışında ise ,öncelikli tercihim ve en çok görmek istediğim yer İtalya...Ve mümkünse tüm dünya:))
****************************
Eveeet şimdi genel kuralı bozmuyor,bende sevgili arkadaşlarım...
Mutlu ve Umutlu'yu, Gamzeli Anne'yi ve Kitap Kurdu'nu SOBE'liyorum :)))
Hadi size kolay gelsin :))

6 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Seninkini zevkle okudum. Bende en kısa zamanda cevaplayacağım canım.

Gamzelianne dedi ki...

İlk kez sobelendim :) Yazmaya çalışacağım, seninkini de zevkle okudum :) Öperim...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim.Demek Adana da oturdun acaba nerde merak ettim keşke gitmeseydin ne güzel olurdu tanışırdık Adanadaki blogcularla:)))
Sevgiyle kal canım öptüm.

zuzuların annesi dedi ki...

Mutlu'cum sağol canım:))ben de okudum seninkini çok güzel olmuş:))

zuzuların annesi dedi ki...

Gamze'cim( Fatoş'cum:))
Ben sana cevap yazana kadar yazmışsın zaten sende, zevkle okudum sobe'ni arkadaşım:))

zuzuların annesi dedi ki...

Sevgili gökkuşağı,bir şey değil arkadaşım:))
Adanada ortaokulu ve lise 1.sınıfı okudum ben...Tepebağ orta okulunda ve Seyhan kız lisesinde:))
Babam emniyet mensubu olduğu için Reşatbey mh.de Emniyet müdürlerinin lojmanları vardı,orada oturduk...Malum tayinli meslek olunca bolca geziyorsun:(
Bu arada,adananın kebabını ve şalgam suyunu çok severim...
Buralarda Adana kebap diye satılanların alakası yok oradakilerin lezzetiyle...
Neyse konuyu dağıttım ben:))
Sanal ortamda tanışmış olduk canım:))Olsun oda güzel:))
Sevgiler,öptüm.