5 Mayıs 2008 Pazartesi

3 KADIN

Neredeyse unutuyordum :)) Sevgili 'durutarifler' beni mim'lemiş....
'Yakınlarımız ve akrabalarımız dışında bizi etkileyen 3 kadın' ....

1-SEZEN AKSU : Sezen'im ne denir ki ....Ömrümün her döneminde...Bazen mutluluğum,bazen hüznüm oldu şarkılarıyla.... Genç kızlığımda; ilk heyecanlarımın gizli ortağı ( Bir çocuk sevdim uzaklarda, Küçüğüm,Sarışınım,Bir kış masalı...)Aşık olup,eş olduğumda; aşkımın tek şahidi,her şarkısı ve sözü ile ispatı ( Onu alma beni al,Erkek güzeli,Belalım,İstanbul istanbul olalı...)Anne olup,çifte mutluluk yaşadığımda;çocuklarıma ninniler ile birlikte söylediğim sezen şarkıları;(Kınalı kuzum,İkinci Bahar,Ninni )Sevdiklerimi kaybettiğimde terapi etkisi yapan şarkıları;( Gidemem,Eskidendi çok eskiden)....Kesinlikle etkilendiğim en önemli kadın.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

2-İCLAL AYDIN : Hayata karşı duruşu,her daim gülümseyen yüzü ve pozitif düşünce yapısı ile seyretmekten, yazılarını okumaktan çok zevk aldığım ve kendisini örnek aldığım bir kadın...
-------------------------------------------------------------------------------------------------

3-BUKET UZUNER : Kitaplarının hepsini büyük bir zevkle okuduğum (ROMAN: İki Yeşil Susamuru, Anneleri, Babaları, Sevgilileri ve Diğerleri (1991) Balık İzlerinin Sesi (1992) Kumral Ada, Mavi Tuna (1997) Gelibolu,Uzun beyaz bulut,İstanbulllar( 2007) ÖYKÜ: Benim Adım Mayıs (1986) Ayın En Çıplak Günü (1988) Güneş Yiyen Çingene (1989) Karayel Hüznü (1993) Şairler Şehri (1994) GEZİ: Bir Siyah Saçlı Kadının Gezi Notları (1989) Şehir Romantiğinin Günlüğü (1998) New York Seyir Defteri (2000).... Yazım sitilini çok beğenip,hayal gücüne hayran kaldığım sayılı kadın yazarlardan...
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ben de eğer arzu ederlerse ,
.

Hiç yorum yok: