21 Mart 2008 Cuma

Kaşık Kafalar

Annem rahmetli ne zaman rejim yapmaya başlasam,daha rejimin 2.gününde dayanamaz ve kaşık kadar kaldı suratın neren şişman vs. şeklinde cümleler kurardı...

Bir tek bu durumda kullanılmazdı aslında 'Kaşık kadar kalmak'...Bundan başka yorgun olsam,üzgün olsam da söylenen söz aynı olurdu:))

Çok beğendiğim,el becerileri ve hobi dergisi olan Kağıt vesaire'de gördüm onları... Hah işte tamam demim KAŞIK KAFA' lar :)) Aldım tahta kaşıkları ben de kendimce yaptım...

Fena olmadı da sanki...Hatta biraz da bir takım siyasilere benzedi ikisi :)) Aslında niyetim o değildi ama bilinçaltı dedikleri bu olsa gerek:(((((((


Aslında Vudu bebekleri olsalar ben hazır elimdeler iken şu milletimi bazılarından kurtarsam??????

Neyse...


Esas Elif ve Eren' imin tepkisi süperdiiii....Aaaaa kaşıklar İNSAN olmuuuuuşşşş :))))))))


Bilgi için: http://www.kagitvs.com.tr/ yi gezebilirsiniz.

Hiç yorum yok: