19 Mart 2008 Çarşamba

İnsan Olmak

Yok yok artık vazgeçtim uğraşmaktan...

Herşeyi, her olayı ve ince yedirmelerle atılan her lafı alttan alıp, yok canım o niyetle yapmamıştır, kesin ben yanlış anlıyorum diyerek...Başkalarını yaptıklarından dolayı kurtarmaktan....

Şarkı da koydum bloğuma, -İncelikler Yüzünden- belki anlarlar diye....Yine yok..

Hala bir kaçak güreş tutturmuşlar gidiyorlar ve artık sadece komik oluyorlar...

İşleri, menfaatleri olduğunda yüze gülen ve arayan...İki tatlı sözle nasıl olsa yola getiririm diye düşünüp kendilerini vazgeçilmez ve akıllı zanneden akrep dostlarıma yine de selam olsun.

Bir bilgeye " Nasıl insan oluruz ?" diye sormuşlar..

"Üç adım atlama" gibi bir cevap vermiş bilge kişi:

Önce sana kötülük yapanlara kötülük düşünmemen gelir, İnsanlığa attığın ilk adım budur...

Sana kötülük yapanlara iyilik yapabildiğin an ise ikinci büyük adımı atar ve hakiki insan olmaya başlarsın.

Nihayet, sana iyilik yapanla kötülük yapan arasında bir fark hissetmeyecek hale geldiğin zaman insan olursun

2 yorum:

Melis Atmaca dedi ki...

Banucum kalemine sağlık. "Nokta" olmuş.

Melis Atmaca dedi ki...

Banucum kalemine sağlık. "Nokta" olmuş anlayana...