10 Şubat 2008 Pazar

Lorke Lorke....

Gkhn'ı da everdik:)) Cumartesi akşamı, küçük dayımın oğlunun nişan töreni vardı...
Gkhn ve Çğdm mutluluk yolunda ilk adımı attılar...güzel bir geceydi...işin ilginç yanı törenin, Aşkım ile evlendiğimiz mekanda olmasıydı... Dile kolay tam 8 yıl, nasıl geçmiş...şu kapıdan girmiştik,şu masada şunlar oturuyordu...Ağustosun 26'sında gümbür gümbür yağan yağmur neticesinde güzelim bahçede yapılacak düğünümüz,aynı mekanın kapalı kısmına taşınmış ve tüm misafirler gayet samimi:)) oturmuş,eğlenmişti... Düğünümüzü yâd ettik...Kalkıp kalkıp dans ettik:))
Bu arada Balıkesir'den abimlerde geldiler,meğerse onlarında birbirlerine ilk 'alo' dedikleri günmüş o akşam...bunu da kutladık tabii:))Bu arada bir şeyi fark ettim,sevgili abim kendisi için rekor sayılabilecek kadar çok dans etti,oynadı...evlilik ve aşk insanı gerçekten değiştirebiliyormuş,onlar adına bizde çok mutlu olduk.
Abim oynar da ben dururmuyum? lütfen! benden bahsediyoruz:) itina ile oynanır:))))
Bir ara, Lorke çalmaya başladı, birden Matrix'teki neo gibi sanki oyunun figürleri beynime yüklendi, aldım elime masadan bir pecete başladım aşkımla karşılıklı oynamaya biz oynarken herkes oturmuş, ikimiz kaldık pistte...Alın size tam bir film karesi;Cahit Berkay'ın müzikleri eşliğinde karşılıklı dans eden Türkan Şoray ve Kadir İnanır,film de Devlerin Aşkı...Tabii biz oynarken çalan Lorke olunca uzaktan çok romantik görünmeyebilir ama,eşimin bana bakışından anladım ki biz en romantik danslarımızdan birini yapıyoruz....Mekanın da etkisi oldu tabii...nostalji yaptık:)) ve oyunumuz bittiğinde salondan büyük bir alkış aldık.
Bu arada nişan bizim taraftan olduğu için haliyle bizim akrabalar çoğunlukta,acaba kafalardan şöyle bir düşünce geçmişmidir? Bizim kız ''koca köylü'' olmuş artık diye? malumunuz Lorke, Bitlis yöresine ait,gerçi bunu bende bu gün öğrendim...dedim ya birden oldu herşey:)))

Hiç yorum yok: