10 Şubat 2008 Pazar

Faaliyet

Mutfak'tan gülüşmeler geliyor...
Kızım : babacım tutkalı veyiymisin?...
Oğlum: ben de yapıştıracağım, o düğme benim, aaa makas, çok tehlikeliii??!!
Kızım :Ben Apopot yaptıım( ahtapot)
Okulumuzdan verilen hafta sonu ödevimiz var ailecek düğmeler ile etkinlik yapıyoruz...Yapıyoruz derken bu işin çoğunu babamız üstlendi,ben yarın için çantalarını ve kıyafetlerini hazırlıyorum,arada da gelip kontrol ediyorum:))
Mutfak masasının üzeri kalem,uhu,makas,düğme,renkli ve parlak kağıtlar ile dolu...O küçüçük ellleri ile kızım kelebek ,oğlum da ahtapot şekilleri çıkartıp,boyayıp,süslediler...Nasıl bir heves,nasıl heyecan...düğme yapıştırırken veya boyama yaparlarken,dünyanın en ciddi işini yapıp, aynı zamanda en mutlu insanı olmayı başarabiliyor bizim çocuklarımız:)) böyle ilgili bir baba,böyle tatlı çocuklar...şükür etmekten başka ne yapar ki insan?
23-24 Şubat'ta Korumax'ta Biliş Anaokulu'nun,dolayısı ile bizimkilerin elişi faaliyetleri sergisi var.Bekleriz efendim...
Aşağıda meleklerimin eserleri:)) 1-Ahtapot Kral 2- Kelebek ve Dostları

Hiç yorum yok: