19 Mart 2011 Cumartesi

BİR ''com'' UM BİLE YOK!...ANLIYOR MUSUN?

Bir gün birileri gelir,bir karar verir ve senin özelini senden alır?
Canım sıkılıyor blogcum...Aç kapa,aç kapa?Yaz,yayınlayama...Onca anı,iyi/kötü yazı...Fotoğraf,yorum,paylaşım.
Bugün var,yarın yok...Gerçi şimdi açık/açıldık ama yarın ne olacağının garantisi yok?...
Hani insan kaybettiğinde daha çok farkına varır ya...
Meğer ne önemliymiş,değerliymiş benim için?'in sorgusunu yaparya için,için...
Sonuçta hayatımın,hayatımızın yaklaşık dört yılı....

İşte hem onun,hem sizin,hem benim için...Artık ciddi,ciddi düşünüyorum 'com' almayı....
Ama en çok da zuzularım için istedim,malum daha önce paylaşmıştım bu düşüncemi,artık büyüdüler 'zuzu' hitabi biraz garip kaçıyor diye?:) Bu vesile ile hem yazılarım/anılarım sağlama alınmış olur...Hem de isim değişikliği yapabilirim diye düşünüyorum...

Düşündüğüm isim;ÇİFTE KAVRULMUŞ HAYAT...

Olur mu? Bir problem çıkar mı isimle ilgili bilmiyorum?...
Umarım uygun olur...Seviyorum Çifte Kavrulmuş olmayı:))))

Yani kısaca,yasaktı,zamansızlıktı,heves kaçmasıydı,kış bunalımıydı,bahar neşesiydi artık adına ne derseniz?
Ben sadece değişiklik istedim aslında....Sil baştan olmasa da....

Bir de meraktayım?
''com'' olunca da sever misiniz beni?:)

16 yorum:

Meyra dedi ki...

sen com ol net ol ne olursan ol.. seviyorum senin bu çifte kavrulmuş halini ve yazılarını:)) yakında sürpriz bir com da benden ama amacı çok farklı rengkli bir com olacak aramızda kalsın bak zuzuların bile bilmesin;)

Parpali dedi ki...

:) sevilir, sevilmez mi?

Leylak Dalı dedi ki...

Seni her daim severiz Banucum; çift, tek, com, mom farketmez. Sen yeter ki aramızda ol:)

İkiz Annesi dedi ki...

Her zaman takipteyiz canım benim:)

Unknown dedi ki...

Yeni adresinde de ziyate geliriz elbette ,inşallah istediğin isimle açabilirsin...

Ülker dedi ki...

Çok hak verdim. Şu yaşananlardan sonra insanın acabaları çoğalıyor.

Com'unda da yalnız bırakmayız, yeter ki buralarda ol. :)

Adsız dedi ki...

Allah hepimize şööle pembe pancurlu, bir "com", birde senin gibi bir arkadaş nasip etsin..Biz seni takip ederiz Zuzucuğum sen hiiiççç merak etme :):):)..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Alalım valla bende bıktım işten,İsim ne olursa olsun farketmez gene severim seni.İsim çok güzel yalnız "ş" ve "Ç" karakterleri sorun çıkarırmı link alırken onu sor bakalım.

özii dedi ki...

com olunca ayrı mı düşeceğiz aşkolsun zuzum :(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aaa severiz tabii Banu'cum hep aramızda ol sen:))

laleninbahcesi dedi ki...

biz seni her şeyinle severiz Banucum...Ayrıca bir kaç gündür bizim evde de konuşuyoruz bu konuyu...
Öptüm çok

GeCe dedi ki...

bende hep takipteyim ama bir yazı yazmıstım bloglarımızı ne yapalım diye orda anlattım sadece com almak yetmiyor bir göz at istersen

Unknown dedi ki...

seni her türlü severiz ne demek o...ak tabiki herşekilde her ortamda takipte oluruz :)) yeni isim de çok güzel yakışır umarım yoktur bir engel çıkmaz hadi bakalım yeni halinin hazırlıklarında bol şans çok ara vermeden geliver sevgiler :))

MAVİANNE dedi ki...

severim tabiii
çifte kavrulmuşu da pek severim :)))
hadi bakalım şimdiden hayırlı olsun tatlım

annesiningülü dedi ki...

çok severiz çok :))

Deli Anne dedi ki...

Banum bir an önce al bari.. bakarsın senden önce davranan çıkar.. isim de çok harika zaten.. ben de çifte kavrulmuş herşeyi çok severim; kahvesini, fındığını, lokumunu , hayatını ne varsa:)