14 Şubat 2011 Pazartesi

SEVGİLİYE ve EN SEVGİLİYE...SEVGİYLE...

SEVGİLİYE;
Sevgili,
yetmiyor 'sevgili' sözü tek başına.
karşılamıyor
içimi dolduran duyguyu.
oysa ben 'sevgili'
derken neler
düşünüyorum bilsen.
sonsuz,bir günes,
bir yudum rakı,
çiçeğe durmuş ince bir
bahar dalı,
oğlumun/kızımın sıcak yanağı,
anamın acılı gözleri,
babamın tütün kokan eli,
evimizdeki kuş,
yarının güzel günleri,
anlatılması güç binlerce
duygu ve sen...
iste sen
beni hayata bağlayan
en güzel köprüsün;
köprülerin en güzelisin.
sevgilim...güzelim...
insanı yaşatan
içimizdeki hayat böceğidir.
o ölürse
hayatımızın da tadı biter.
o sakın ölmesin,
yaşat onu... (Yılmaz Güney)

Ve 'kaderimsin'....Bu da senin ve benim için;


EN SEVGİLİYE;
Bugün mübarek Mevlid Kandili...En sevgili'nin doğduğu gün...Tüm Müslüman alemine kutlu olsun....
Rabbim dualarımızı,ibadetlerimizi,niyetlerimizi kabul etsin...Amin.
Bu da sizin için;

7 yorum:

Hayatın Süs Payı dedi ki...

Sizin ve ailenizin kandilinizi kutlarım..Hayırlı günler..

Deli Anne dedi ki...

Banu'm, canım Senin de , sizin de kandiliniz kutlu olsun.. Ben de bugün yazabilsem tek başlık vardı aklımda -En sevgiliye- ne güzel değil mi:)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN BANUM

HAYIRLI KANDİLLER

Nehir İda dedi ki...

Sevgilin çok şanslı sevgini kazanmış,seni kazanmış. Hep mutlu olun zuzularla:)
Hem sevgililer gününü (ben kutlamam ama) hem de kandilini kutlarım canım.

nazpek dedi ki...

Hiç bitmeyen sevgilere diyelim o zaman

Zuzuların Annesi dedi ki...

*HSP.sizinde...

*Mümine'cim sağol canım,senin/sizin de ve en güzeli hemde:)

*Elçin'cim hepimizin...

*Ebru'cum:)Bende senin kandilini kutlarım canım.(Bu arada bizde de yok sevgililer günü kutlaması,
bizim kisi sadece latife:))

*Nazpek amin,ister sevgiliye,ister en sevgiliye,ister yaradana her türlü sevgi hiç bitmesin...

Sihirli Günce dedi ki...

Çok anlamlı bir yazı olmuş bu güzel günü özetleyen...
Kandiliniz kutlu olsun,sevgililer gününüz de öyle.
Sevgilerle...:)