15 Mart 2010 Pazartesi

3 DEĞİL 333 OLSUN... BURADA&ŞURADA&HA BU ARADA :)

Günaydın blogseverler:)
Yeni bir gün,yeni bir hafta...Enerjiğiz,dinamiğiz...
Ya da en azından öyle olduğumuzu hayal ediyoruz:)
Olsun...Hayal kurmak da güzeldir...
Ne demiş;Martin Luther Kıng; Benim bir hayalim var!?
Sonra almış kitleleri arkasına yürümüş gitmiş...
Eh bizim ki o kadar olmasa da?:)

Çok şükür bu sabah güneş var şehrim de, güneş olunca da haliyle mutluluk,derin nefes alışlar,yaşadığını hissedişler var...
Düşünüyorum da öyle Londra,Paris vs.de yaşayamazdım ben,hep yağmur,hep kapalı hava...
Kesin atardım kendimi Eyfel'den...Safi bunalım:(
.
Neyse;
Günün gülümsetenlerine geldi sıra:)
3 ?
Bu gün 3 olduk biz; Bursalı Anneler:)
Nice 3 lerimiz...Ve nice 333 deyip gülümsediğimiz etkinliklerimiz olsun inşallah :)
Etkinlik demişken;
Pazar Brunch'ımız vardı...Çoluk çombalak yedik içtik,muhabbet:)
.
Yandaki foto da mavi gömlekli olan;-hani kırmızılının yanın daki-Ağlıyor mu? Gülüyor mu?arası garip bir ekşimik surat ile arzı endam edip poz veren benim....
Ki ben zamanın da BURADA nasıl poz verilir diye bir de akıl vermiştim:( Yorum yapmayayım fazla,tamam buraları geçelim:)
.
Bütün kızlar toplandık,toplandık toplandık:)
Ama boşuna değil elbet,nerede hareket orada bereket mantığı ile ;
önce ŞURADA anlatılan Zeynep kızımızın kütüphane hayali için,kitaplarımızı topladık...
Sonra; da Elazığ Depremin de zor durumda kalan vatandaşlarımız için elimizden,evimizden ne gelirse kolileyip hazırladık ,bu hafta içi göndereceğiz inşallah:)
.
Ha bu ara da...
Hani içime dert olmuştu ya izleyemedi diye?
Aşkımı Eyvah Eyvah'a babamla birlikte yolladım...
Pek romantik olmuş dimi? Damat kayın peder birlikte:P
.
Hadi kaçtım ben; Öğlen de buluşacağım evimin erkeği ile önce bir yemek sonra da?Çoook çalışmamız gerek çoook:)))
.
Sevgili arkadaşım Elif'in dediği gibi;
GÜNÜNÜZ GÜZEL GEÇSİN,HEP GÜLÜMSEYİN OLUR MU?:))))

7 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

canım benim nice 333 lere hadi bakalım. Doğum gününüz kutlu olsun.Allah sağlığınızı ve mutluluğunuzu bozmasın..
Çok şekersin sen yaa...
Hep pozitif kal emi.
Bu arada bende öyle güneşsiz yerlerde yaşayamam.Birde denizsiz.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

umarım güzel romantik bir gün yaşarsın :)

öykü dedi ki...

Dolu dolu bı yazı olmus:)) Enerjısı bol
Sevgılerımle

Nazpek dedi ki...

Nice yıllara
Böyle güzel etkinlikler yapılırda insanın yüzü gülmezmi

Ordanburdanhayattan dedi ki...

heeheee çok tatlısın, önce yemek onu anladım da sonrasını merak ettim:))

zuzuların annesi dedi ki...

*Dilekcim sağol canım.Hepimiz şekeriz,hepimiz:)

*Elçin'cim:)

*Öykü'cüm sana da yolluyorum enerjimi,muck.

*Nazpek evet paylaşmak her anlamda çok güzel ve yüz güldürüyor,tşk.ederim:)

*Yasemincim yok vallahi gerçekten çalışma anlamın da kullandım...
İş güç vs.yani:)
Alemsin güldürdün beni:)

Paşa dedi ki...

nice 333ö lere diliyorum...enerjın ve gülüşün bol olsun...