12 Ekim 2009 Pazartesi

YENGEÇ KABUĞU & GÜNDEM & TATLI SÖZ HALLERİ :))

Bu aralar pek ses etmiyorum farkındayım blog...Ama Yengeç'im ben alış buna...Dönem dönem girerim kabuğuma...
Dinlerim hem kafamı hem kendimi...Soyutlanırım...Öyle bir ruh halindeydim kaç zamandır...
Pc'de takılıp duruyordu zaten;Virüsün biri bin para!
O zaman sinirden ben de takılıyordum sabit gözlerle ekrana bir müddet???
Baktım gidişat iyi değil...Bknz:Çektim fişi:))

Gündem yine takibim de...Okuyorum,izliyorum,dinliyorum...Memleketin hali üzerinden genellemeyle çoğunlukla ilgili şahsa ve icraatlara söyleniyorum...Haberleri izlerken midem ağrıyor ama olayları da bilmek gerek;icraatlerine mecburen tahammül ettiklerimizi izliyorum içim acıya acıya:(Sonra insan hallerine geliyor sıra.Kayıp çocuklara,cinayetlere,salak Tvprogramlarına,onların konuklarına..
En son Seda Sayan bir röportajın da Türkiye'nin yeni Anchor Woman'ı olacağım diyordu da...Bir müddet güleyim mi?Kızayım mı? Karar veremedim:( Elimden söylenmekten başka bir şey gelmiyor.İçim acıdığı midem ağrıdığı ile kalıyor:(

O yüzden 'insan ne yaparsa kendine yapar' diyor kendi gerçek gündemime yoğunlaşıyorum ben de...
Şimdiler de incik boncuğa sardım yine,bir de fotoğraf çekiyorum bol bol.(Sadece dün pazar kaçamağımızda 210 kare çekmişim,abartmışım birazcık,koyarım bir ara,yoksa bende ayrı bir blogmu açsam sadece fotoğraflar için?)
Sonra kitaplarım var okuduklarım,okuyacaklarım(Üstün Dökmen'in 'Miyasenin Kuzuları'nı aldım cumartesi,hem Üstün Dökmen hem de kuzu???Kaçınılmazdı sanırım)
En son BUNU izledik.Sadece çok güldüğümüzü hatırlıyorum...
Spor'a az kaldı...Koca bey zaten başladı(sorma blog bu aralar hem rejim yapıyor,hem spor? Maşallah,Maşallah:)

Ona koş,buna koş,arkadaşları,akrabaları,eşi dostu ve lafın gelişi olmayan gerçek eşi de ihmal etme...Çocuklarla kaliteli zaman geçir(+ kalitesiz de bir sürü zaman,çok şükür:)Babanı ihmal etme,yalnızlık,yaşlılık zor malum elim hep üstünde...
Yani kısaca yaşa!
Yada en azından günü kurtar,tadını çıkar...Çıkmazsa suyunu çıkar vs.vs.vs...

Peki...

Peki Koca? Eş? Aşık olunan adam? İki çocuğumun babası? O ne olacak?
10 yıllık evlisin...Dile kolay 10 yıl...

Her bakışını,davranışını ezberlemişsin,nerede ne diyecek,arkasından ne gelecek,şu durumda hangi tepkiyi verecek anlamışsın...
Söylenmemiş sevgi sözcüğü kalmamış,kalanları da evir çevir, alla pulla, tekrar yolla alışmış,alıştırmışsın:)

Arada bir iki buse,iki çift tatlı söz gelirse; Aşkım,hayatım,güzel karım,sarışın hatun:P vs.vs.şeklinde 'eh en azından bunları unutmuyor:) dersin ama aslında değişik tatlı söz olarak 'kesme şeker'olmaya bile razısın:)

Ahh ne diyeyim blog...Allah bunları aratmasın:)
(Okuyorsan -ki okuyorsun- alınma sakın...Sana söylediklerimden farklı bir şey yok bu satırlar da...Bak şimdi...Yerim ben senin Ego'nu...Kıyamam...Tamam,tamam)
Hadi bu da senin değil, erkek doğasının ve şu malum meşhur günah keçisi genlerinizin suçu olsun:)

Ama ben yine de merak ediyorum; çocuk büyütmek çok zordur 'Ah o vazgeçilmez sevgileri ve annelik duygusu olmasa' vs. derler ya hani bu işleri bilenler...

Koca sevgisi nasıl oluyor o zaman acep? Hangi kategoriye giriyor o kısım?
Zaman için de çocuklarına gösterdiği o sabrı, kocasına karşı nasıl geliştirebiliyor kadın kişisi?:))

Yok bilmediğimden ve sabır duygumu geliştirmediğimden değil de, herkes bilsindir maksat,herkes faydalansın:)
Vallahi bak:P

Dün bir gelin arabasının üzerindeki yazı geldi şimdi aklıma;
'Annemin ilk ve son gelini' ?????
Ya bir insan en özel günün de arabanın üstüne -ki zaten adı'Gelin Arabası'dır onun- bunu yazar mı? Sanki annesi evleniyor damat bey'in!!!
Ay ne bileyim kızdım işte, bana neyse?
Alem şu erkekler!

Eh en azından bize bu versiyon denk gelmedi:)
Hadi hep birlikte o zaman...
Çok şükür çoooookkkk:))))

Bak şimdi....
Ben ne dedim ki?:)))

4 yorum:

Flame dedi ki...

Keyifle okudum canım.

İlk ve son gelin ha!! pek yaratıcı :P

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

kayıp çocuk haberlerini bende üzüntüyle izliyorum.Hergeçen gün daha da korkutucu hale geliyor.
Herşeye rağmen sen gene de çok ara verme Banucum...:)

meltem dedi ki...

yani banucum kısaca zor olan kadın olmak sanırım :)
her işe koşacaksın , evini, eşini, aileyi, dostları akrabaları vs. ihmak etmicen. her zaman güleryüzlü olucaksın en çok hoşgörüyü ve olgunluğu çocuğuna ve eşine göstericeksin... bla blaa blaaa
sonra da iki tatlı söz ve güleryüz beklicen :) ah aaaah kadın olmak zor zanaat:)

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

ayy ne demişsin ki hiçbirşey.biz şahidiz valla.masumane şeyler hepsi.hepimizin istediği şeyler sonuçta