14 Ekim 2009 Çarşamba

Günaydın blog...
*İlk domuz gribi Ankara'da bir ilk öğretim okulun da görülmüş,hadi bakalım:(
Nimet hn.eğer okullara yayılırsa,eğitim öğretimin Tv'den devam ettirileceğini söylemiş??Sonra bir de aşı vs. diyorlar ama,pek güvenemiyorum ben -Allah muhtaç etmesin bize gelene kadar,bir sürü kodaman var!?-
Bol bol el yıkayalım,çocuklarımıza yıkatalım...
Sıcakkanlı milletiz malum ama ölünce insan çok kötü soğuyor unutmayalım!!!
O yüzden de,sevecen olacağız diye,özellikle tanımadığımız kişilerle öpüşmeyelim,
içten bir el sıkışma yeterli olur kanımca!
*Yine Ankara'dan Ulustan...82 yıllık Bronz Atatürk heykelini altın sarısına boyamışlar:(Atam rahat uyuyor musun?)!!!!!Çok yorum yapmıyacağım bu konuda sinirliyim!!!

Kişisel ara not:Zaten çok sinirli,ya da çok kırgın olduğum da hiç konuşamam ben nutkum tutulur,sessizlik olur..Bunu ev ahalisi ve koca kişisi de bilir,sessizce mekan terk edilir...
Zamana bırakılır,zaman gelir bekler,bekler,bekler....
Zamanı gelince de sinirimi alır gider:))


*Bu gün maç var Bursa'da...Türkiye-Ermenistan....Yoğun güvenlik önlemleri vs.vs.vs...
Bir kaç bilirkişi(Tnzl sen değilsin:)aman dışarı çıkmayalım bugün,ne olur ne olmaz vs.şeklinde görüş bildirdi...Saygı duyuyorum ama uygulamıyorum zira millet olarak bu tırsaklığımızdan sıkıldım artık!!!İstanbul da bir 'şerefsiz'(kusura bakma blog ama daha farklı bir tanımlama getiremiyorum ben o bebek katillerine!) bomba patlatır,
onun etkisiyle Bursa'da ve benzer büyük şehirlerde 'AVM'lere kalabalık yerlere gitmeyin,gitmeyelim vs. tadında bir panik yaratılır...Halbuki o ş.siz lerin istediği de budur,böylece göbeğini kaşıyan adam biraz daha sırıtır!!!! vs.vs.
Ha bir de Özdil sahibi yazmış yine günün anlam ve önemine,Bursa'da olunca işin içinde ,bir içim su olmuş...Okumadan geçmeyin TIK

Neyse sözün özü:Bugün arkadaşlarla tam da öyle bir AVM'de buluşup kaynatacağız?Üstelik eminim ki arabayla girişte güvenlik önlemleri daha bir artmış olacak ve sadece gözle? yaptıkları bagaj kontrolleri sayesinde her seferinde beni acı acı gülümseten ve artık onlara X MAN dediğim güvenlik görevlileri bagaja yine kızıl ötesi bakış fırlatıp 'temiz geçebilirsiniz' havası atacak:))
Neyse kaynatacağız demiştim,tahmini kaynatma konuları:
-Ne olacak bu memleketin hali?
-Ne olacak çocuklarımızın geleceği?
-Ne olacak bu kocaların hali?
-Ne olacak halimiz?
-Ve son olarak tüm bu ne olacaklarla nasıl baş edebiliriz?:))))))))))))))

Bak şimdi ne olacak bu memleketin hali demişken aklıma geldi...Hani hep söyleniyoruz kızıyoruz vs.ya ilgili kişilere,bir şey yapmalı ama ne? deyip duruyoruz...
Tepkiyse tepki işte alın hepimize örnek...

Marmariste bir gezi teknesi,saygı duydum...
ALKIIIIIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ.

Hadi gittim...Güzel bir gün olsun hepimize:)

12 yorum:

tnzl dedi ki...

ben olmam mumkun degil zaten arkadasim cunku bende senle hemfikirim:)avm'ye gidelim acilalim:)

meltem dedi ki...

şaka bi yana da gerçekten ne olacak çocuklarımızın hali:(

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

Hakikaten alkışşşş ne güzel ne doğru yazmış ve düşüncelerini ortaya dökmüş.tebrik ediyorum

Dolunay dedi ki...

:))) nolucak halımız banucum :)

Handan dedi ki...

Bayıldım teknenin tarifesine :D

ELİF TURGAY dedi ki...

Vallahi sizin AVM buluşmanızdan" tüm bu ne olacaklarla nasıl baş edebiliriz?" konusundan ne gibi bir sonuç çıktı merak ettim. Bununla ilgili bir yazı bekliyorum artık.... :)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Ben o İmdat Kaptanı alnından öperim.

Güvenlik kontrollerinden bende bir şey anlamıyorum. Metroda sadece durup bakıyorlar, sanki gözlerinden anlayacaklar. Sevgiler sana Banucum

aysema dedi ki...

Harika bir yazı Sevgili Zuzuların Annesi...

Domuz gribiyle ilgili yazıma bir bak.Çok önemli...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım iyi kaynatmışsınızdır diye düşünüyorum.Öpüyorum seni.

Elif Turgay dedi ki...

söylemeden geçemedim. Bugün blogtaki müziğin harika...

Zuzuların Annesi dedi ki...

*Tnzl:)

*Meltem'cim konu derin,yaramız derin:((

*Ceyda'cım tepkiyse tepki işte bin türlü yolu var...

*Dolunaycım sence?:)

*Handan ben de:)

*Elif'cim:))Merak ne güzel şey güzel şey merak diyorum :))

*Lale ablacım keşke herkes böyle duyarlı,bilinçli olabilse:(
Size de sevgiler...

*Aysema hocam tşk. ederim...
(Yazınızı okudum yorumumu yaptım)

*Dilekcim:))

*Elif'cim Doğum günü slayt'ımızın şarkısı...Beğenmene sevindim:)

nilay dedi ki...

Valla fotoya bayıldım. Süperrrrr
İyi hafta sonları

Dolmalar içinde afiyet olsun.