16 Eylül 2009 Çarşamba

HİSSİ SENETLERİM...



Dün özel bir gün olmasının da etkisiyle ufak çaplı bir düşüş yaşayan HİSSİ senetlerim,bu sabahtan itibaren yerini pozitif duygulara bırakarak yükselişe geçti...

Uzmanlar genellikle kadın duyguların da gözlemlenen bu iniş çıkışların,hissi senetlerde ki etkisinin dönem dönem görülebileceğini ancak olumlu bakış açısı ve eş dosttan alınan manevi destek ile bunun da üstesinden gelinebileceğini belirttiler.

Bugün kü psişik? endekslere göre,yükselişe geçen pozitif duygular haftayı keyifli kapatacak gibi görünüyor:)

7 yorum:

GeCe dedi ki...

seni böyle neşeli okumak benim hissi senetlerimi arttırıyor söyliyim

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım hep pozitif duygularla olman dilegiyle.Öpüldün.

SMİLENA dedi ki...

canım dilerim bir an önce geçer ...oluyor öyle ya.biz de okula başladık çok yorgunum..
çok öpüyorum sizi..

MAVİANNE dedi ki...

canım hep gül olumlu duyguların hislerin devam eder umarım
güzel bir gün diliyorum sana
sevgiler

aysema dedi ki...

Harika, hemen yatırımı bu hissi senetlere yatırmalıyız.
En karlı yatırım bu. Diğerleri fasa fiso! Herkese önerilir.
Sevginiz bol olsun...

zuzuların annesi dedi ki...

*Çok teşekkür ediyorum hepinize...
Seviyorum sizleri:)))))))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bayıldım...
Benimkiler hep zarar ediyor be Banucum ne yapıcaz? :)