26 Ağustos 2009 Çarşamba

UNUTTUM, AYMADIM, DANK ETTİ, YİNE SEVDİM



Vay bana!Vaylar bana!!!

Halbuki kaç ay öncesinden ne hayallerim vardı...
Mutlaka bir plan program yapmalı,olmadı ufakta olsa bir kutlama ile bu özel günü,bu sefer ben organize etmeliydim...

Ama oruçlu şaşkın kafa, ayın kaçı olduğundan çok, ramazanın kaçıncı günün de olduğumuza odaklandığı için sanırım UNUTTUM!:(

Dün akşam saatleri telefon çalıp, aşkım arayana ve 'yarın Sema hn'ı bize gelip çocuklarla vakit geçirmesi için ayarladım,yarın bizim günümüz,gezeriz' dediğin de bile bir süre AYMADIM!

Veee

Sonra birden DANK ETTİ!
Bir ömür boyu EVET dememizin üzerinden,yıllar geçmiş,sıra 10.yıla gelmişti!

Bir ışık geldi geçti gözlerimden sevindim,
içim titredi telefondaki sesinden yine SEVDİM:)

3 yorum:

GeCe dedi ki...

olsun canım sizin her gününüz bu gün gibi geçiyor kanaatindeyim yazılarından önemli olan kalplerin bir olması

nice 10 yıllara

Elçin dedi ki...

Canım ya, oruç çarpmış hakikaten seni:)

zuzuların annesi dedi ki...

*Gecem doğru söze ne denir?:)
Çok sağol canım....

*Elçin'cim beyne şeker gitmeyince:PPP