22 Ağustos 2009 Cumartesi

ŞÜKÜR Kİ GELDİN...

Şükür...Çok şükür...Bin şükür ki;
Kavuştuk yine bu mübarek aya.

Şükür...Çok şükür...Bin şükür ki;
Hala ağlayabiliyorum O'nun aşkıyla...

Şükür...Çok şükür...Bin şükür ki;
Bu uzun gün de Rabbim fazlası ile verdi kolaylığını...

Şükür...Çok şükür..Bin şükür ki;
Bereketi,huzuru ile hoş geldi,hoşluklar getirdi yine.

ŞÜKÜR...ÇOK ŞÜKÜR...BİN ŞÜKÜR...
ŞÜKÜR Kİ GELDİN...

**Fotoğraf mı? Aslında yazıya çok da uygun değil bilirim...
Müslümanlığın tüm hoşgörüsüne sığınarak ve sadece birazcık gülümseme için...
Bu uzun ve sıcak günlerde, midesi açlıktan, başı ağrıdan çatlayan beni gülümsettiği gibi sizleri de gülümsetsin istedim:)

HERKESE...
HAYIRLI,BEREKETLİ,HUZURLU BİR RAMAZAN DİLERİM...

11 yorum:

Adsız dedi ki...

resimdeki espri süper çok güldüm. daha önce görmemişim demek gözümden kaçmış. :)

size de hayırlı Ramazanlar..

Banu dedi ki...

Bollluk ve bereket icinde hayirli ramazanlar dilerim Banucugum...
Hoscakal..

icimdeki yolculuk dedi ki...

hz mevlana ''mesul olduğunla meşgul ol ''demiş.hem mesuliyet hem meşguliyet hem mükafatça büyük bir ay.şahabeler ramazan ayına müslümanlarla helalleşerek girmişler ki oruçları kabul olsun.
hayırlı ramazanlar

nuray dedi ki...

Hayırlı ramazanlar BAnucum , TÜm ayın Bereketi ve huzuru üzerinizde olsun

Belkıs dedi ki...

Bilmukabele Banucum :)

Paşa dedi ki...

selam ben geldim sanada hayırlı ramazanlara inş.reklamı bende görmemiştim sevgiler:)

cem dedi ki...

ahahahah.. resme bak..

ya ben neden ramazanı böyle ulvi duygularla karşılamadım ki...:((

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

hayırlı ramazanlar Banucum.
Allah sağlık ve kolaylık versin.
Resme çok güldüm.Ateş seni çağrıyoooo...Resmini kopyaladım pc me haberin olsun.Mail atmam gereken 1-2 kişi varda :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ramazan hepimize güzellikler getirsin, espri şahane bu arada:)
Sevgilerimle...

Mehtap dedi ki...

hayırlı ramazanlar banucuğum.sevgiler.ödülünde hayırlı olsun.

GeCe dedi ki...

resim güzelmiş aslında biraz da ateş=şeytan gibi düşünülebilir

hayırlı keyifli ramazanlar dilerim