21 Temmuz 2009 Salı

GÜNLER, GÜNLERİN ARDINDA...


Dün,Bursalı Anneler 'im ile birlikte Uludağ Ünv.Onkoloji bölümü,çocuk servisine oyuncak götürdük.Hepimizin evinde bir sürü oyuncak var.Çocuklarımız büyüdükçe farklı oyuncaklar istiyor veya olanlardan sıkılıp oynamıyor vs.Dolayısı ile kırık veya eksik parçası bulunmayan oyuncaklardan hepimiz şöyle bir eleme yaptık,ortaya yine harika bir iş çıkarttık.Sabah arabanın bagajını ağzına kadar doldurup,arkadaşları da alıp düştüm yollara.
Gittiğimizde gördük ki;Şu anki oyuncak köşesi içler acısı.Konuştuğumuz yetkili aslında düzenli yardımların yapıldığını ancak gelen oyuncakların,hasta çocukların anneleri tarafından evlerine götürüldüğünü anlattı.Baştan kızmıştım bu davranışa ama sonra düşündüm de hakkım,hakkımız yoktu kızmaya.
Biz kendi çocuklarımız,düşse,öksürse,ateşlense veya grip olsa mahfoluyoruz...
O yüzden o annelerin durumunu,ruh halini,acısını,düşünmek bile istemiyorum:(
Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın.Hasta çocuğunun gözündeki en ufak bir mutluluk pırıltısı için insan ne yapmaz ki? Üstelik oyuncakları götüren o aileler,maddi olarakda çok zor durumdalar.Yani sonuçta önemli olan niyetimiz...
Oyuncaklarımız çocuklarla buluşsun da, nerede buluşursa buluşsun.
İster hastanede,ister evde...Yeter ki bir çocuk mutlu olsun...
***
Ve oradayken,kuzumuzdan,Emre'mizden de güzel haberler aldık...Daha önce Yardım edermisiniz başlığı altında duyurmuştum ya hani size,işte o kuzu:)Tedaviye cevap vermeye başlamış,moralleri iyiymiş,yakında eve çıkıp oradan devam ettireceklerimiş vs.İnşallah hep böyle devam eder yarabbim...Sen bütün hasta çocuklara şifa ver.
***
Hafta sonu, biraz havuz, biraz dağ,biraz alışveriş ve biraz????:))
***

Şu bir kaç gündür içim içime sığmıyor:)Hem benim,hem de canım arkadaşım için çok keyifli günler bu günler:)Uzun zamandır istediğimiz bir hayalimiz gerçekleşmek üzere.
Şimdilik bu kadar...Dilimde tek söz;İnşallah Allahım,inşallah:)
***
Yani,kaç gündür yazamadım ama iyiyim,iyiyiz:)Şükür...Çok şükür...
Dilimde tek şarkı;
'Yeni bir hayat kurdum içine huzur koydum...Yaslandım arkama dünü kovdum:))'

16 yorum:

allımorlu dedi ki...

zuzuların güzel kalpli annesi,ne güzel birşey yapmışsınız.o minikler o oyuncaklarla oynarken belki gözlerindeki acı bir nebze hafifler,Rabbim tüm hastalara acil şifalar versin.tüm anne kuzularını hastalıklardan korusun...

ELÇİN dedi ki...

dualarım seninle....yürekten dilediğin her şey oluyor ...
denedim ve oldu.yakında :)

havvanur dedi ki...

çocuklar sevinmiştir yüreginize saglık tüm dualarınada amin arkadaşın hamilemi:))hayırlı gecelerr zuzulara öpücüklerr

GüLCaN dedi ki...

ne kadar güzel bir hareket bu oyuncak götürmek. çocukları mutlu etmekten daha güzel bişey yok. insan kendi evladı olunca daha iyi anlıyor tabi. allahım korusun yavrularımızı. tabii götürsün o anneler de oyuncakları evlatları mutlu olsun yeter ki. çok değişik bir açıdan bakmışsın olaya. seni de tebrik etmek istiyorum duyarlılığın için...

SMİLENA dedi ki...

banucum harika bir iş yapmışsınız.kimbilir kaç çocuğu sevindirdiniz bugün.
emre için çok sevindim.inşallah en yakın zamanda tamamen iyileşir...

minta dedi ki...

bu hassasiyetiniz ve cesaretinizden ötürü kutlarım. hastahanelerin onkoloji bölümü benim koşarak uzaklaştığım bir yerdir,yaşadıklarımdan ötürü.
oyuncak operasyonu ise güzel bir fikir,bende kızımın oyuncaklarını atamıyor,kimseye vermek istemiyordum artık ne yapacağım konusunda bir fikrim var. yanlızca oraya gidecek cesareti toplamaya kalıyor iş...

aysema dedi ki...

Yine harika işler başarmışsınız.Çocuklar adına sizi kutluyorum. Herkes işin bir ucundan tutmalı, böylece pek çok önemli başarıya imza atılmış olur. Arkadaşının çocuğu için de çok sevindim.
Güzel birşeyler planlanıyor sanırım. O konuda da başarılar Sevgili Banu...

sdilek dedi ki...

Banucum harikasın.Harika şeyler yapıyorsun.Hep böyle devam et olur mu?
Arkadaşın için de ben de inşallah diyorum.

Elçin dedi ki...

Canım ayağınıza elinize yüreğinize sağlık, hakikaten çok anlamlı oldu bu sefer ki yardım da diğerleri gibi:)
Ve anladım ki çok istiyorsun birşeyi, bende Hadi İşallahhhhhhhhhhhhhhhh" deyip duana ortak olmak istiyorum.
Allah gönlünün muradını versiiiinnnn, güzel arkadaşım benim.

GeCe dedi ki...

tebrikler öncelikle ne güzel bir iş çıkarmışsın gerçekten orda ya da evde buluşsun farketmez önemli olan onların mutluluğu

yeni haberi de merak ettim

hep mutlu kalın

BANU dedi ki...

*allımorlum,eh işte,elimizden geldiğince,gücümüz el verdiğince...
Tşk.ederim ve Amin.

*Elçin'cim çok sağol...Bak şimdi ben seni de merek ettim:)

*Havvanur'cum amin canım amin:)

*Gülcan'cım,allah hiç bir anneye yaşatmasın,Çok zor çok:(Tşk.ederim.

*Semra'cım inşallah öyle olmuştur...Rabbim bütün hasta çocuklara şifa versin..

*Sevgili Minta,sanırım kötü bir tecrübeniz olmuş...Aslında hastane ortamlarını ben de çok sevmem,o gün gezerken kötü anılarım canlandı ama yapacak bir şey yok:(
Umarım sizde o cesareti bulursunuz.

*Aysema hocam;devede kulak aslında bizim yaptığımız ama olsun ne demişler 'yapılan küçük işler, planlanan büyük işlerden daha iyidir'...Tşk.ederim güzel dilekleriniz için...

*Dilekcim inşallah canım:)

*Elçin'cim sayemizde:)

*Gece'm aynen öyle...
Ayrıca;
'merak ne güzel şey,güzel şey merak':))

家出 dedi ki...

最近様々なメディアで紹介されている家出掲示板では、全国各地のネットカフェ等を泊り歩いている家出少女のメッセージが多数書き込みされています。彼女たちはお金がないので掲示板で知り合った男性とすぐに遊びに行くようです。あなたも書き込みに返事を返してみませんか

救援部 dedi ki...

オ○ニーライフのお手伝い、救援部でHな見せたがり女性からエロ写メ、ムービーをゲットしよう!近所の女の子なら実際に合ってHな事ができちゃうかも!?夏で開放的になっている女の子と遊んじゃおう

倶楽部 dedi ki...

簡単にお小遣い稼ぎをしたい方必見、当サイト逆¥倶楽部では無料登録して女性の性の欲求に応えるだけのアルバイトです。初心者でもすぐに高収入の逆¥交際に興味をもたれた方はTOPページまでどうぞ。

デリバリーホスト dedi ki...

女性向け風俗サイトで出張デリバリーホストをしてみませんか?時給2万円の高額アルバイトです。無料登録をしてあとは女性からの呼び出しを待つだけなので、お試し登録も歓迎です。興味をもたれた方は今すぐどうぞ。

チェッカー dedi ki...

SM度チェッカーで隠された性癖をチェック!外見では分からない男女のSM指数をチェックして相性のいい相手を見つけ、SMプレイしてみよう!合コンや飲み会で盛り上がること間違いなしのおもしろツールをみんなとやってみよう