27 Mayıs 2009 Çarşamba

SENDEN BAŞKA...

 
Posted by Picasa
Benden sorsan ummanlardır derdim
Hani gözlerin var ya
Bülbülleri susturup dinlerdim
Tatlı sözlerin var ya

Katmer katmer gül açar gönlümde
Hani gülüşün var ya
Daha mutlu olamam ömrümde
Beni öpüşün var ya

Senden başka, senden başka
Gözüm görmez hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Duyamam ben hiç kimseyi

Senden başka, senden başka
Sevemem ben hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Olamam senden başkasıyla

Dizlerim titrer sen görününce
Hani o gelişin var ya
Aklımdan çıkmaz bütün ömrümce
O çapkın gülüşün var ya

Bir ilkbahar yağmuruydu sanki
Ardından güneş doğar ya
Yaktı bir ateş gibi inan ki
O kor dudakların var ya

Senden başka, senden başka
Gözüm görmez hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Duyamam ben hiç kimseyi

Senden başka, senden başka
Sevemem ben hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Olamam senden başkasıyla

Göksel'in en son albümü...Kurşuni Renkler...Mektubumu buldun mu...Senden başka..vb...
Çok beğendim albümü...Tavsiye şiddet oranım çoook yüksek:))
Eski şarkıların bir çoğunu ezbere bilmem ise düşündürdü beni?:(
Hayat...Eskiyoruz gün be gün...

12 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ooooo daha eskimenize çok var. Bu şarkının ilk versiyonunu Füsün Önaldan dinlemiş biri söylüyor bunu size:))))

GeCe dedi ki...

bu şarkıyı nedense neşe karaböceğin sesiyle söylüyor ve hatırlıyorum başkasını düşünemiyorum albümü duydum bir incelemek lazım

Nazpek dedi ki...

çok sevdiğim bir şarkı sözlerini böyle okumak dahada hoşuma gitti teşekkürler

SMİLENA dedi ki...

bu şarkıyı bende çok severim .yabancı dilde nakaratta mili semo ,mili semo diyor.bana da semo derlerdi küçükkken .yani çok eskilerden beri bayılırım bu şarkıya.şimdi dinlerken de mest oldum.harika söylemiş.
bu arada çok şeker görünüyorsunuz.allah bozmasın.
öptüm

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Vayyy..
Bir foto ve anlamlı şarkı sözleri.
ALlah mutluluğunuzu bozmasın canım.Her daim birlikte olun.Yaşlı nine ve dede olun emi.

Aymen dedi ki...

Füsun Önal dan hatırlarım hep.

Primarima dedi ki...

Banucugum eskimekse gercekden eskiyoruz çünkü bende hepsini ezbere söyleyebilirim:)
Gökselın gercekden albumu harika.

Tabiat Ana dedi ki...

dudalraında arzu, kollarında yalnız ben, sana bakan bir çift göz, ben olayım sevgilim.........
eskiyelim arkadaşım şarap misali:)
Allah bozmasın hep resimdeki gibi kalın.
sevgiler...
(albüm bencede süper eskidi dönmekten)

öykü dedi ki...

bazı seyler zaman gectıkce
deger kazanır
mutlulugunuz daım olsun

Adsız dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun canım.

MeaCulpa dedi ki...

Tek televizyon ve tek radyo kanalının, şarkı üretiminin o dönemde daha kaliteli ve çok daha az olmasının etkisi galiba bu. Bu yüzden de çocukluğumuzun şarkılarını bile hala hatırlayabiliyoruz diyerek biraz durumu kurtaralım mı. Allah mutluluğunuzu da daim etsin bu arada:)) sevgilerimle

zuzuların annesi dedi ki...

*Lale ablacım çok yaşa sen:)

*Gece bence kaçırma

*Nazpek bir şey değil:)

*Semo'cum:)bende seni öptüm canım.

*Dilek inşallah canım inşallah cümlemiz olalım...

*Aymen benimde aklımda öyle kalmıştı...

*Ebru'cum sağlık olsun ne yapalım her şey eskiyor nasılsa:)

*Hımm Tabiat şarap misalini sevdim ben:)Yıllandıkca değerimiz artarmı acep bizimde?:))Saüol canım ve amin.

*Öykü bence de..Teşekkürler.

*Kurdum öptüm seni.

*Haşim bey durumu kurtarmak için bundan uygunu olmazdı sanırım:))
Teşekkür ederim...Sevgiler.