8 Mayıs 2009 Cuma

NELER OLUYOR BİZE? ELİNİN KÖRÜ OLUYOR!

Bıkmadım...Bıkmayacağım...Ne okumaktan...Ne okutmaktan...
Bu harika adamın uzun ve sağlıklı bir ömrü olması için duacıyım...
İnsanların ruh eşi oluyor da?
Söylemek istediklerini,düşüncelerini bir başkasından dinlemek,okumak ve hiç tanımadığın bu kişileri,bir abi veya baba gibi sevmek nasıl oluyor?(o duygudayım)
Yada bu duruma ne deniyor?
Yoksa bir zamanlar deprem korkusundan ve çaresizlikten Ahmet Mete Işıkara'nın en seksi erkek!? seçilmesi gibi bir durum mu söz konusu???
Yok vallahi...
Hani malum yönetimle ilgili kızgınlıklarımızı ve ümitsizliklerimizi bu kadar güzel dile getirince bu ÖZDİL sahibi... İnsan sadece,nasıl teşekkür edeceğini bilemiyor:)
Döktürmüş yine...TIK

6 yorum:

Primarima dedi ki...

Yine güzel yazmış...

Elçin dedi ki...

Bence de çok güzel Banucum ve evet süper yazıyor Yılmaz Özdil.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Bu kadar güzel anlatılır.Süper...

SMİLENA dedi ki...

canım anneler günün kutlu olsun.biliyorum sen hem sevinçi ,hem de hüznü yaşayacaksın yarın.
allah rahmet eylesin anneciğini.
çok öpüyorum..

berkbuket dedi ki...

Görmemiştim sayende okudum çok ama çok teşekkürler her bir kelimesine satırına bütün kalbimle katılıyorum. Bu arada anneler gününü kutluyorum.

aysema dedi ki...

Yılmaz Özdil'i ben de beğenerek okuyorum... Sevgiler...