6 Mayıs 2009 Çarşamba

CANLI ve HEYECANLI:)

Alttaki postu yazmış ama yayınlamamıştım? Neden bilmem?
Belki de yazdıklarımın gerçek olmasından korkmuştum?
Ama artık bir önemi yok!:))
Zira,hayırlısı ile kazasız belasız bunu da atlattık...
Heyecandan buz kesen ellerimizi ve titrediğimizi belli etmeden programımızı yaptık:)
Allahım o nasıl bir heyecan?(Ki ben zaten acayip müsaitim,yürek elde gezen bir tip olarak:)tarifi yok? Sudan çıkmış balık gibi hissediyor insan kendini,canlı yayında canımız çekildi sanki,kelimeler ağzınızdan çıkıyor ama siz duymuyorsunuz gibi:)
Çok fazla örneklendirdim ama bilmem anlatabildim mi?
Dolayısı ile dün programdan çıktıktan sonra...Ne,ne söylediğimizi nede nasıl davrandığımızı hatırlıyorduk...Katılımcılar olarak toplu bir Amnezi yaşadığımızı söyleyebilirim:)
O yüzden bu sabah,sabah ezanında(05:30)ki!program tekrarını seyretmeden içim rahat etmedi...Neyse ki,fazla pot kırmadan genel olarak güzel konuşmuşum,konuşmuşuz:)Cümleler havada kalmamış,anlatmak istediklerimizi anlatabilmişiz vs.
Geçti,bitti,gitti,çok şükür...
Ama bundan sonra TV'de canlı yayındaki hiç kimseye laf söylemeyeceğim...
'İki lafı bir araya getiremiyorsunuz ne işiniz var orada!' filan derdim,bir daha tövbe:))
Neyseki, Allahım korktuğum şeyle sınamadı beni,çok şükür:))
(Fotoğraf yayın sonrası çekildi...Biz ve program sunucusu Serpil hn.)

4 yorum:

SMİLENA dedi ki...

geçmiş olsun.tuh kaçırdım.tekrarı tekrar varmı acaba?

Malla dedi ki...

geçmiş olsun .Valla heyecanı bende yaşadım sen anlatırken:))

senem dedi ki...

dediğin gibi geçti bitti çok şükür... bende sabah 5.30 da kalkıp seyrettim, kötü değilmişiz:))))darısı diğer canlı yayınların başına:P:P

Ozgur İde dedi ki...

HEPİMİZ HARİKAYDIK :)