14 Nisan 2009 Salı

KON-DURAMADIM!!!


Keşke yandaki foto gibi,espri konusu yapabilsek olayları:(
Dün izledim yine dehşet ve üzüntüyle...Konduramadım!!!...İnanmadım!!!Üzüldüm...Kızdım...En çokta ömrünü çağdaş Türkiye için harcamış,yıllarca(ve halen)beter bir hastalıkla savaşmış,sadece yaşı itibari ile bile saygıyı hak eden o harika kadının haline...
Hele bir de dedi ya 'Bana yapılana kızmam ama inşallah aşk mektuplarımı almamışlardır'diye... Kadınca bir yakınlıkla daha da sızladı yüreğim...
Ne diyeyim??? Yazık...Çok yazık:((

8 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

beni de en çok Türkan Saylana yapılan haksızlık kızdırdı. Bu dalgaların sayısıda boyutuda artık ürkütücü. Sevgilerimle

Mehtap dedi ki...

Bu ergenokon olayına bulaşmamşış var mı? hayretler içinde kalıyorum bende.

SMİLENA dedi ki...

aynen bende çok üzüldüm ve inanamadım.hayret bişey dimi ...

Unknown dedi ki...

haklısı hksızı bu ergenokon adı altında anılınca böyle üzücü ve yıpratıcı olaylar oluyor elbette.gönül isterki hiç böyle kötü şeyler yaşanmasaa

zuzuların annesi dedi ki...

*Ah Lale hn. aynı duygu ve düşüncedeyim...Sevgilerimle...

*Mehtapcım,bulaşmasan da bulaştırıyorlar desem?

*Smilenam,hem de nasıl?

*Ayliz merhaba hoşgeldin...
Kuru,yaş,haklı,haksız artık ne denirse...Kötü çok kötü:(

durutarifler dedi ki...

Daha öncekilerede çok üzülmüştüm ama bu beni resmen yıktı. İnanamadım. İnanamadım.

GeCe dedi ki...

artık çok uzadı bu konu yakında tüm milleti hapse atacaklar kendilerinden olmayan

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Gün gelir devran döner!...