19 Mart 2009 Perşembe

KOLBASTI ? BANA BASTILAR!!!!


Şimdi moda dans bu biliyorsunuz...Kolbastı???
Sabahın köründe ben daha kahvaltımı yaparken veya miskin miskin günümü planlarken Tv de göbek atan bu insanların, bu enerjiyi nereden bulabildiklerini düşünüyorum?
Bende mi bir problem var? Yoksa onlarda mı?
Hepimiz aynı ülkede yaşamıyormuyuz?
Mesela onların evlerinde,özel hayatlarında hiç mi sorunları yok?
Ya da onlar, hani şu krizin teğet geçtiği şanslı azınlıktan mı?
Hiç mi bir yerleri ağrımaz bu kişilerin, başları? Sırtları? Omuzları?
Veya tvdeki alt yazı gibi zayıflayacaklarına mı inanıyorlar gerçekten?
Bilemedim? Bilmek istemedim!
Onlar Kolbastı yaparken bana daha da, bastılar!!!! Daha fazla seyremedim!!!
Çıkıyorum evden şimdi,gidiyorum,kaçıyorum!
Yağmur da yağıyor...Olsun...En azından temiz toprak kokusunu çekerim içime...
Ekran karşısında oturup, sinir olup, içimi çekmektense!!!

14 yorum:

Adsız dedi ki...

kolbastı modası var ama bende sana katılıyorum banucum.Kolbastı yerine krizden nasıl kurtulabiliriz diye düşünmek gerek..

Uzağa Giden Kadın dedi ki...

Tüketmeye o kadar alışığız ki. Bir şey bulduk mu dibini görünceye kadar uğraşıyoruz. Kol bastıyı üç ay sonra kim oynayacak ben de onu merak ediyorum..

Güzel bir gün olsun..

SMİLENA dedi ki...

bana da bastılar.show tv'de vardı bu sabah.ben kusucam artık bu kolbastıdan.ne de abarttılar.bişeye benzese bari...

GeCe dedi ki...

galiba o tv karşısına çıkınca insana bir haller oluyor her çıkan çıldırıyor

sesiber dedi ki...

Break danstan sonra hayatımda gördüğüm en berbat, en estetik yoksunu şey. Dans diyemiyorum buna, delirmiş te tepiniyorlar gibi, sevimsiz hareketler topluluğu.

Belkıs dedi ki...

Bana garip gelen manasız hareketler birde hiçbir estetiği yok bu oyunun yahu :)

Malla dedi ki...

ay çok güldümm.Walla haklısın ben de onlara öyle mel mel bakıp, hangi dünyadan olduklarını düşünürüm.

Yelda dedi ki...

Görüntüleri izlerken aynı şeyleri düşünmüşüz demek ki
banada gık geldi artık
Sevgiler

AskinAy dedi ki...

oh temiz toprak kokusuna kim hayir diyebilirki iyi yapmissin gülüm:)

aysema dedi ki...

Oynatmaya az kaldı, galiba toplu çılgınlık anlarını yaşıyoruz...

Mutluveumutlu dedi ki...

Toplum olarak birşeye takılma huyumuz meşhur zaten. Birşey bir moda oluyor, canını çıkarana kadar her yerde gösteriyorlar:) Sıkılmamak mümkün değil :)

zuzuların annesi dedi ki...

*Nalancım,çok haklısın,keşkeee:(

*Uzağa giden kadın öyle ne yazık ki,unutulanların arasına girer muhtemelen kısa sürede,ama mümkünse girsin bence de:)

*Smilenacım çok garip bir oyun zaten,kendi kendine çelme takar gibi?

*Sevgili Gece, hani bir söz vardıya,bir gün herkes 5.dk.lığına da olsa ünlü olacak diye...İşte Tv'nin böyle garip bir etkisi var gerçekten de:)

*Sesiber..Bence de:))

*Belkıscım aynen canım,bir garip oyun anlatılmaz??

*Sevgili Malla,sanırım biz başka dünyadanız?:)

*Evet Yelda yalnız olmadığımı bilmek güzel:)

*Aşkınay sağol canım...

*Aysema oynatmaya az kalmamış canım,bunlar direk oynatmış:))

*Mutlum,tüketim toplumu olmak kolay değil dimi ama emek gerektiriyor:((

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ne ilginç bişey bu ya...

Adsız dedi ki...

Hello all
discount generic acomplia
It is said to prevent the risk of cardiovascular disease.
[url=http://www.jomtienbeachhotel.com/]acomplia sales[/url]
In UK, it was available as of July 2006 and in 2008 it was readily available in 56 countries.
http://www.jomtienbeachhotel.com/ - acomplia rimonabant
It was October 2008, where European Medicines Agency concluded that benefits of Acomplia no longer outweighed its risks and it is recommended to be withdrawed in the market.