2 Mart 2009 Pazartesi

FREEDOOOOM.....

Hadi itiraf edeyim, siz yabancı değilsiniz...

İçimden Mel Gibson'un Cesur Yürek filmindeki gibi FREEDOOOOOM yani ÖZGÜRLÜÜÜÜÜÜK diye bağırmak geliyor...

Çünkü nihayetinde bu sabah itibari ile zuzularımı okullarına gönderdim ve bu durumdan çok mutluyum:)) Ohhhhh sessizlik...Hatta sessizliğin sesi....Ne güzel! Ne güzel!

Sevgi ayrı,emek ayrı, onları çok sevmek,onlar için canını vermek ayrı...

Ne bizden bıkıp, sıkılıp kaçacak kadar yanımızda olsunlar istiyoruz...

Ne de sevgiye ve ilgiye, başka yerlerde arayacak kadar aç kalsınlar ...

Kendi hayatlarının, ev ve okul yaşamlarının, okulda öğrenci, evde evlat olarak bir birey olduklarının farkına varsınlar istiyoruz...

Nihayetinde, sabah sevinç çığlıkları içerisinde binerlerken servislerine içim huzur dolu...

Biliyorum ve umuyorum ki doğru yolda ilerliyoruz.

4 yorum:

AskinAy dedi ki...

Onlarinda artik hayatlarinda adimlarini atmaya baslamalarini görmek ne güzel canim yaa ne mutlu kendilerine cocuklarimizin mutlulugu bizimde mutlulugumuz demektir...onlarinda artik bir caba ve arkadas cevresi edinmeleride elbetki bizim icinde gurur vericidir öptüm sizi sevgilerimle...

SMİLENA dedi ki...

bende bugün aynı şeyi söyledim efe okula berke uykuya anne buralarda işte...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sessizliğe ne kadar ihtiyaç duyuyor bazen insan.Ama birsüre sonra hemencecikte arıyor o sesi değilmi :)

Elçin dedi ki...

Evet kesinlikle haklısın dosti, herşeyi öğrenmeleri lazım.Kişilklerini bulmaları gerek.