22 Şubat 2009 Pazar

SÜRPRİZ?

Eveeeet,nihayetinde bir haftayı ve hafta sonunu daha bitirdik...
Ve ben bir hafta evden çıkmadım....Minik kuzumun pazartesi günkü ameliyatından sonra hastaneden eve gelirken sağ olsun kayınvalidem de geldi ve bizimle kaldı, bu zorlu süreçte,yanımızda olduğu için,rahmetli annemin yokluğunu hissettirmediği için,yardımları ve zuzularımla oynadığı oyunlar için kendisine çok teşekkür ederiz...
Neyse dedim ya,bir hafta boyunca evden hiç çıkmadım?Bunu nasıl başardım bende bilmiyorum?
Evimi de severim,evde vakit geçirmeyi de ama bir yere kadar...5 gün ile rekor kırdım bu sefer!Ama çooook ta sıkıldım ne yalan söyliyeyim...Minik meleğimle geçirilen zamanlar çok güzel ama benim içim sıkılıyor,daral geliyor kapalı ortamlarda bir kaç gün sonra:))
Yaşlanıyormuyum nedir? Zaten oldum olası havasız yerleri sevmem,suyun altında çok kalamam,hamamlarda nefes alamam vs.vs.vs.Yani açık hava ve oksijen gerek bana:))
Neyse, çocuklara dediğimiz gibi, yattık kalktık,yattık kalktık, günler geçti...Ama sıkıntıdan bendenizin de rengi ruhu attı...Aşkım da bunu fark etti (daha doğrusu etmiş:)
Dört gözle hafta sonu beklendi...Cumartesi günü,annemiz kendi evine bırakıldı,yardımcımız geldi,minik meleğim zaten çok daha iyiydi,zuzular ona emanet edildi ve nihayet şu bünye açık havaya çıktı:)))) Bir akrabamızı ziyaret ettik önce,sonra biraz alışveriş keyfi yaptık...
Veeee aynı günün gecesi, atan rengim ruhum aşkımın süprizi ile yerine geldi:)))
Sürpriz ne miydi???

1 yorum:

AskinAy dedi ki...

evet bekliyoruz sürpriz neydiii:))))neyse adi üstünde sürpriz olsa gerek bizede sürpriz kalacak herhalde...:)canimsin melegin iyi olmasina sevindim öptüm sizi cok cok sevgilerimle..