27 Şubat 2009 Cuma

KISA KISA KARIŞIK...

*Çarşamba'dan beri oğlumda hasta...Sebep; Malum havalar ve hastalıklar...Şimdi daha iyi...
*Elif'ime geçmiş olsun ziyareti için en son komşularımı ağırladım zevkle...Seviyorum hepsini,güzel bir ilişkimiz var, sağolsunlar...
*Çocuklar evde olunca;hasta da olsalar,hasta gibi olmadıkları için(çok garip bir cümle oldu?:) aynı çümbüş sürüyor...
*Erkek, 4 yaşında da,40 yaşında da aynı! Ve hastayken naz yapma konusunda da aynı yaratıcılıkta! Oğlum:
-Aaaannnneee karnımı ohşarmısıııınn?
-Aannneee bacağımı kaşırmısın ben kaşıyamıyorum çünkü çok hastayım?
-Aaannnneee kendimi çok kötü hissediyorum,saçlarım ağrıyooo severmisin başımııı?
*Kadın erkek ayrımı gibi olmasın ama kızım ameliyattan sonra onca sancısına rağmen bir köşede yatıp sessizce iyileşmeyi beklemişti...Ağlanıp sızlanmadan,hastayım diye inlemeden...
(Aynı annesi yafrumm:P )Yani buda demek oluyor ki bizim, yani kadınların hastayken daha dirençli olması ve o haliyle işine gücüne bakması tesadüf değil genetik!
*Ama her ne kadar bu iki küçük sevimli canavar beni çok yorsada şu koca 3 günü başbaşa geçirmek hem onlara hem bana çok iyi geldi...
Yaptığımız resimleri,legolardan evleri,okuduğumuz hikayeleri ve evde saklambaç oynarken ben ''nerdesiniz?''diye seslenip ararken onları... ''Burdayııız'' diye saklandıkları yerden çıkma anlarının saflığını hiç bir şeye değişmem...Canlarım, zuzularım:)
*Sünger Bop,Charlie ve Lola,Train Thoamas,Tamirci Bop vs.seyrediyoruz hep birlikte...Yani bu ara ne film izleyebiliyorum nede kitap okuyabiliyorum....Edebi seçimlerim 4-5 yaş civarı:))
*Şimdi hasretle hafta sonunu bekliyorum...Hem anaokulunda toplantı var sabah, hemde akşama kurabiye kursuna gideceğim:) Pazar gününü de zuzularımın babası ile başbaşa geçireceğim...
*Bu kadar yeter fırsat bulursam( zuzuları uyutursam öğleden sonra ve bende onlarla birlikte uyumazsam:P ) yazarım yine.

12 yorum:

Gamzelianne dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun Eren'e..Umarım çok kısa zamanda toparlanır yakışıklı.Birlikte evde zaman geçirmeniz ne güzel, özendim valla :) Çok öp kuzuları benim için...

Nazpek dedi ki...

ah bu çocuklar çok tatlılar ya

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım çok geçmiş olsun...

zuzularla sağlıkla huzurla keyifli hafta sonu inşallah :)

öpüyorum

GeCe dedi ki...

ay çok geçmiş olsun nazları da ayrı tatlı yalnız

İlknur dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Acil şifalar...

Mehtap dedi ki...

Canım tekrar geçmiş olsun.Onlarla geçirilen her an çok değerli bizler için.Allah sağlık ve huzur versin hepimize.sevgiler.Çok öpüyorum

SMİLENA dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun.benim evde üç erkek var ve genelde aynı anda hasta olurlar.halimi düşünsene.ufaklık buya mı öp,oyamı öp,diğeri de öyle büyük adam da bebek gibi.yandık.
çocuklarla birlikte vakit geçirmek çok güzel yaaa.
seninkiler de pek tatlı.maşallah...

bernush dedi ki...

çok geçmiş olsun,mutluluğun ve huzurlu oluşun burdan belli oluyor,allah bu mutluluğunu daim etsin,sağlık sıhhat versin :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun tatlım. Erkek çocuk daha bir nazlı artık:)
Sevgiler canım

Elçin dedi ki...

Yazını ve tespitlerini tebessümle okudum canımcım:)))
Hele saçlarımı ohşarmısın anne kısmı harika:))
Alemsiniz siz çok keyiflisiniz maşallah Allah ağzınızın tadını bozmasın..

zuzuların annesi dedi ki...

*Çok sağol gamzeli anne,evet onlarla geçirilen her vakit altın değerinde.öptüm:)

*Nazpek ve Elçin çok sağolun...Bende sizi öptüm.

*Sevgili Gece aynen nazları bile güzel:)

*İlknur ve Mehtap çok teşekkürler,amin ve sevgiler..

*Smilenacım 3 erkek cidden zor canım yaa...hele birde nazlılarsa:)allah yardımcın olsun...Çok sağol.

*Bernush ve çiçeğim ne güzel sözler çok sağolun...Sevgiler sizede...

*Elçincim Amiiiiin canım:)

AskinAy dedi ki...

gecmisler olupta Allah acil sifalar versin gülüm,hayirligeceler..