12 Ocak 2009 Pazartesi

HER ŞEY YOLUNDA :))

Bir kaç haftadır yüreğimi burkan, aklımdan çıkmayan ve beni çok üzen bir olayla ilgili güzel gelişmeler var...O yüzden bugün mutluyum...Hemde çooooook:)))
Güne ve bana uygun...Ezginin günlüğünden 'Her şey yolunda' isimli şarkı şimdi bu sayfalarda:)))
***
Musluğu çevirdim, sular akıyor...
Perdeyi araladım, güneş duruyor yerli yerinde
Kapıyı açtım, savaş-mavaş çıkmamış hala(en azından bizde?)
Oh be dedim, her şey yolunda.
Telefon çaldı, sevgilim, beni unutmamış...
Bakkal gazete koymuş kapıya, çalan olmamış,
Hava lodosa dönmemiş, trafik açık hala
Oh be dedim, her şey yolunda
Bugün aşk yüzünden ölmedim...
Serseri bir kurşun da düşmedi payıma
İmamın kayığına binmedim daha,
Oh be dedim, her şey yolunda.

1 yorum:

Elçin dedi ki...

Ne hoş bir şarkıymış bu böyle Banusu..
İşlerin yolunda gitmesine sevindim..