29 Aralık 2008 Pazartesi

KISA KISA,KARIŞIK 3

Yeni bir hafta, yeni umutlar...Hatta Çarşamba günü gecesi inşallah Yeni bir yıl:)))))))
Ha yeni yıl demişken, ağacımıza asmak ve altına koymak üzere zuzularımla birlikte bu akşam bir aksilik olmazsa zencefilli kurabiyelerimizi yapacağız...Daha öncede birlikte kurabiye yapmıştık ve adlarını vermiştik...Bkz. erenpaşaelifhnkur. Vede düüt ve havhav kur.
Geçen hafta içinde, kırmızı renkli çok şeker minik mutfak önlükleri aldım onlara, ve iki tanede yumurta fırçası...Bu sefer yaptığımız kurabiyeleri boyayacağız çünkü:))Bakalım ne şaheserler çıkacak? Ev ne hale gelecek? Gıda boyaları bulaştıkları yerlerden nasıl temizlenecek?İşin o kısmını düşünmemeye çalışıyorum:))) Yeterki onlar mutlu olsunlar...Her şey hallolur...Her yer temizlenir...İnşallah???:)))
Bu hafta sonu daha öncede dediğim gibi oldukça hareketli, neşeli ve bereketli geçti...Zuzularımın ana okulundaki toplantı çok verimliydi, işlenen konu:Okul öncesi çocuklarda cinsellik ve cinsel eğitimdi.Ayrıntılı bilgi için http://www.bursalianneler.com/kosebanu51.asp
Zuzularımızın öğretmenleri ile görüştük...Çooook olumlu duyumlar aldık, mutlu olduk:)) Sonra Bursalı Annelerimin hazırladığı, 2009 a Merhaba partimize gittik...Ama gitmeden önce kızımla kuaföre gittik ve meleğim, ben nasıl olur? durur mu acaba?vs.diye endişelenirken bir güzel saçını kestirdi, tarattı hatta düz fön bile çektirdi:) Partimiz çok güzeldi,çok eğlendik... Aşkım bizi bıraktıktan yaklaşık 1 saat sonra geri geldi??:)) Zaten 'ben ne yapacağım siz oradayken' vs.diye dert edinmişti kendine:)) Ama iyi ki de gelmiş,hem zuzularımla ilgilenmeme yardımcı oldu, oğlu ve kızıyla dans etti, hem de bol bol fotoğraflarımızı çekti...Canım,teşekkür ederim, aşkımmm:)))Ve birde http://www.ikizanneleriyiz.biz/ 'deki dostlarla gerçekleştirdiğimiz yılbaşı çeklişi sonucunda bende hediyeme kavuştum sonunda:))) Çooook güzel bir kolye, kızıma ve oğluma ufak birer oyuncak, çikolata ve çok şeker bir ağaç süsü ile mutlu olduk ailecek:)))) Ben çoook severim böyle inciği boncuğu...Hatta kendim de yapıyorum bir şeyler...Bir ara onlarında fotoğraflarını koymalıyım aslında bu sayfalara...Hımmm fena fikir değil, düşünmeliyim bunu:)))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ewett cnm en kisa zamanda takilari bekliyorum ,bende bu alana ilgi duyuyorken:)

Arog 'da seyredilecekler listemde...
optum cnm