9 Kasım 2008 Pazar

İKİZ ANNELERİ BULUŞTUK:))


Sonunda beklenen gün geldi ve 8 Kasım Cumartesi günü, ikiz annelerinin 1.Bursa buluşması gerçekleşti...
Geçen hafta içinde hastaydı zuzularım ve evdelerdi...Kış geldi malum açtık hastalık mevsimini:(
Neyse; hal böyle olunca cumartesi günkü buluşmaya götürmedim onları zira hem yemeğin organizasyonunu üstlendiğim hemde ev sahibi sayıldığım için, bir aksilik olsun istemedim...
Aşkımla, büyük bir heyecan içinde erkenden gittik buluşma mekanına...Yeni olan herşeyin heyecanı başka...Sanal ortamda tanıdığım arkadaşlarımla ilk defa yüz yüze gelecektim...
Bir sene öncesine gittim birden, Bursalı Annelerim ile ilk tanıştığım zamanki heyecanım geldi aklıma...Gülümsedim...
Ve fark ettim ki... Heyecandan titreyen ellerimi tutan, beni sakinleştiren, sen neleri başardın, ne zorlukları aştın, panikleme her şey yolunda gidecek diye beni destekleyen, o zaman da bu zaman gibi, her zaman olduğu gibi... Aşkım yine aşkım....Hep aşkım...(İyi ki benim aşkımsın,canımsın:))
Sonunda beklenen misafirler birer ikişer geldiler ve her şey harika geçti...
'Damdan düşenin halini damdan düşen anlar' atasözünü en çok kullanan bizler, yani ikiz anneleri:) buluştuk, tanıştık ve çok güzel saatler geçirip bir güzel kaynaştık...Bu güzel buluşmayı en kısa zamanda tekrarlamak üzere sözleşip öyle ayrıldık...
Eski dostlar, yeni dostlar, en yeni dostlar :)) Hayat gün geçtikçe daha da güzelleşiyor:))))
Ayrıntılar http://www.ikizanneleriyiz.biz/ de... Güncel kısmında:))

7 yorum:

Elçin dedi ki...

Yeni dostlar edinmek ne kadar güzel bir duygu değil mi canımcım. Maşllah herşey süper olmuş, siteden de baktım resimler harika:)

Adsız dedi ki...

insanın dostları arkadaşları olmayınca hayat çekilmez bir hal alıyor.nedense hayatın boşlugunu anlamsız sıkıntıları onlar yok ediyor.tabi gerçek arkadaş ve dost bulduysanız daha nice dostluk arkadaşlık ve yeni başarılara

durutarifler dedi ki...

Bursalı anneleri bursalı ikiz anneleri ile aldattın. :)))))Yazıklar olsun sana :)))))
Kuzularıma da geçmişler olsun

Mutluveumutlu dedi ki...

Ne güzel organize etmişsin, ne hoş bir buluşma olmuş.İnsanın ikiz annesi olası geliyor valla Banu'cum :)
Bu arada resme baktım da, annelerden birini tanıyorum :)

zuzuların annesi dedi ki...

-Bir tanecik dostum:)Elçin'cim teşekkür ederim canım:))

-Hüzün Gülü,hoşgeldin sayfama:))Söylediklerin çok doğru,umarım hep gerçek dostlarımız olur.

-Nilay'cım,ben hiç sizi aldatırmıyım?Azıcık çeşit yaptım:P

-Mutlum,çok sağol canım...
İstiyorsan rabbim sanada kısmet etsin,bir kerede 2 çocuk,temiz iş:))
Bu arada sen kimi tanıyorsun?

Mutluveumutlu dedi ki...

Müge Hanım üniversitedeyken dersime girmişti, çok severdim kendisini.

zuzuların annesi dedi ki...

Müge'yi çok severim:))Dünya şekeri ikiz kızları var onunda...Eşi de eşimin erkek lisesinden arkadaşı...
Demek sende tanıyorsun Mutlu'cum...
Dünya küçük,Bursa daha da küçük:))