20 Kasım 2008 Perşembe

GÜL Kİ...

Bu sabah yerini kimler almış diye düşündüm kalktığımda...
Hiç biri seni hiç biri beni hiç biri bizi anlamamış...
Bu sabaaaah telefonu hiç açmadım çaldı durdu aldırmadım...
Hiç birşey seni seni düşünmemi engelemez ben anladım bu sabah...
Gül ki sevgilim gül ki gözlerin solmasın sakın aşk çiceğim...
Gel biraz bana gel biraz daha arşa çıksın nağmalerim
Gül ki sevgilim gül ki gözlerin solmasın sakın aşk çiçeğim
Gel biraz bana gel biraz daha arşa çıksın nağmalerim
Bu sabah adını boş kağıtlara yazdım astım duvarlara
Ben bir tek seni eski günleri istedim canım anlasana...
Bu sabah yatağın boş kısmını resimlerinle süsledim
Gördün halimi anla derdimi ne olur dön çok özledim bu sabaahhhh...
Gül ki sevgilim gül ki gözlerin solmasın sakın aşk çiçeğim...
Gel biraz bana, gel biraz daha arşa çıksın nağmalerim...
Gül ki sevgilim gül ki gözlerin solmasın sakın aşk çiçeğim...
Gel biraz bana gel biraz daha arşa çıksın nağmalerim hadi gel

5 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

:))))))))))))

Elçin dedi ki...

Bence de gül:))))

nuray dedi ki...

Döktürmüşsün banucum ,kalemine sağlık, bu aralar beni düşünüp yazmışsın gibi .......:-))))))))

siirimsi dedi ki...

çook guzel..)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ben bu şarkıyı çok severim amaaaa:)
Dur bir dinleyim en iyisi. Kalemine sağlık canımcım.Hep gül sende:)