23 Ekim 2008 Perşembe

DÜŞ BAHÇELERİ


Yürüyorum düş bahçelerinde...
Gördüm düşümden büyük bahçe yok...
Yüreğimin kuşları konmuş telgrafın tellerine...
Neşesi, gurbet selamlarından çok.
A benim, dilsiz dillerim...
A benim, sessiz ellerim...
Yakala saçından, tut hayatı çevir yüzüne... Öp öp...
Duruyorum vaktin seherinde...Değiştirdim takvimleri, gece yok!
Yüreğimin kuşları konmuş telgrafın tellerine...
Neşesi, gurbet selamlarından çok...
A benim, dilsiz dillerim...
A benim,sessiz ellerim...
Yakala saçından,tut hayatı çevir yüzüne...Öp öp.
***Geldiler yine:((((
Biraz, havaların dengesizliği...Çokça, insanların densizliği!
Zaten bünye müsait hüzüne, acıya, kedere:(((
Buyrun alın şimdi.... Yine Sezen ve bağıra çağıra, evde şarkı söyleyen ben...
YAKALAAAA SAÇINDAN TUT,HAYATI ÇEVİR YÜZÜNE ÖÖÖÖP ÖP:(((((((((

Hiç yorum yok: