21 Eylül 2008 Pazar

ÖZLEDİMMMM...

'Sevgili günlük' diye başlardım eskiden, benim küçüklüğümde şimdiki gibi bilgisayar, internet filan yoktu öyle...Kağıt kalemle haşır neşir olur, yeni basılmış defter kitap kokusunu içime çekerdim...Şimdi o, 'Sevgili günlük'lerin yerini, 'Sevgili blog sayfalarım' aldı :))

Efendim, geçtiğimiz hafta çok yoğun geçti...Öyle ki,yoğun olmasının ötesinde heyecan, hüzün, sevinç,özlem, bir sürü duyguyu bir arada yaşadım-dık, diyebilirim:)
Öncelikle haftanın en önemli olayı, aşkım yurt dışına gitti... Rusya/Moskova'ya...

Tabii, o gitmeden önce, kısa süreli de olsa ayrılmanın hüznü...
Yokluğunda zuzularla nasıl baş edeceğimin derdi ? :))
Ayrılma anında, gülme ve ağlama arası karışık bir şekilde veda ederken aşkıma, onun gözlerinde
gördüğüm sulanma haline garip bir şekilde sevinişim?( Tek taraflı olu mu yani bu işler ? :))
Hafiften içimi burkan, ben burada oturup çocuk bakarken, (her ne kadar iş için de olsa) aşkımın yabancı diyarlarda gezmesi :(
Şimdi ise.... Sadece kocaman bir boşluk ve özlem:(((

ÇOK ÖZLEDİM AŞKIM SENİİİİİİİİİİİ.......DÖN ARTIK :))

Hiç yorum yok: