26 Eylül 2008 Cuma

TATİL & HAZIRLIK & YARDIM & KÖŞE & ANNE

Yoğun geçiyor haftam...Bu cümlede klasik oldu artık...Kendi kendime 'ya bir dur otur soluklan' diyesim geliyor yazarken:))Aslında hep koşturuyorum ben..Birde birşeyi farketim, kriz anlarında daha verimli oluyorum:))

Yarın sabah kısmet olursa yola çıkacağız bayram tatilimiz için...Hava da bir garip, hem yazlık hem kışlık koyuyorum bavula?Şansımıza artık nasıl olacak bakalım hava ?Ama havalar nasıl olursa olsun bizim havamız iyi olsun diyor ve Melisle birlikte alternatif planlar buluyoruz...Antalyayı gezeriz, kapalı havuzda yüzeriz vs. şeklinde:))

O yüzden evin her yeri, yıkanıp asılmış çamaşırlar,ütülenip son ana kadar bavula girmesinde buruşmasın diye bekletilen kıyafetlerle dolu... Akşama abimler geliyor ev dandini :))

Bir yandan da yemek yapıyorum babama 2-3 gün yetecek kadar...Çünkü bayramda o da İstanbul'a gidecek Halamın yanına..Çok sevindim bu habere, abimler Trabzona,biz Antalyaya derken yalnız kalacaktı ve benimde aklım onda kalacaktı...

Bir de diğer işler var ; Dün önce Mehtap'cımdan kıyafetleri aldım öğrencilerimiz için...Sonrada arabanın arkasında bir haftadır gezdirdiğim koliler ve kıyafetlerle birlikte yerine teslim ettim:))Ufak ufak da olsa,yerini bulunca yapılan yardımlar,
Hele bir de tam zamanında hızır gibi yetiştiniz teşekkür ederiz diye dönüşler olunca geriye...
O minicik yüzlerde, hüzün yerine sevinç görünce...
O zaman huzur buluyor insan ve düşünüyor...
Aslında bu yapılan iyilik kime?
Onlara mı ? Yoksa kendime mi diye ?

Birde okuduğunuz üzere, bloğumuda boşlamıyorum yani:)) Yazıyorum bakalım nereye kadar?Umarım uzun yıllar sonra bu satırları okuduğumda diyebilirim ki , boşa geçmemiş yıllar...
Köşe yazılarımda tamam...
http://www.ikizanneleriyiz.biz/?islem=koseyazisi&id=2405
ve
http://www.bursalianneler.com/ ( yeni yazı pazartesi günü)

Şimdi de evden çıkacağım ve annemin mezarına gideceğim...
Ramazan ayı boyunca 2 ayrı hocadan hatim indirttik onun için...Mezar başında hatim duasını yapacağız bu mübarek Kadir gününde...
Doğrumudur? Yanlışmıdır? Ölünün arkasından yapılan dualar yerini buluyormudur?
Veya, kişi hayatta iken ne ibadet yaptı ise, o mudur yoldaşı bilmem ?
Ama bildiğim bir tek bir şey var ki ;
Okunan her duada,yapılan her hayırda, ben huzur buluyorum...
Ve ben huzurlu olunca da, o huzur buluyor biliyorum...İnanıyorum....
Bayramda burada olmayacağım Annem...
O yüzden, erkenden sana ziyaretim... Vedalaşmak için...
Yola çıkıyoruz...
Sen yinede , oralardan da olsa, hayır duanı eksik etme Annecim.

1 yorum:

Elçin dedi ki...

Canısı maşallah sana, Allah hep iş versin bize yapalım edelim uğraşalım elimiz ayağımız işlesin her daim, sağlığında işaretidir bu aynı zamanda değil mi:)
Güle güle gidin gelin, güzel anılarla dönün işallah.
Ben eminim her dua ve hayır yerini buluyor, Allah kabul etsin canım, mekanı cennet olsun annenin.