15 Ağustos 2008 Cuma

KALBİM EGE'DE KALDI

Gittik, gördük, gezdik, geldik:)))))))) İzmir- Çeşme ve Alaçatı da idik :))
Çok güzel yerler bir kere daha , şu vatanımızın cennet olduğuna inandık...Ama kalbimiz Ege'de kaldı:(
Pazartesi sabahı giriş yaptık otelimize ve bir haftayı su gibi neşe içerisinde geçirdik...
Çocuklarımızla çocuk olduk,oyunlar oynadık, kumdan kaleler yaptık...Bolca yüzdük...Her ne kadar istemesem ve o kadar şapka gözlük korunsamda yine yandım güneşte çünkü çocuklarıma kıyamadım...Öyle güzel oynuyorlar ve annecim sen de gel diye yalvarıyorlar ki, amaan dedim yanarsam yanayım,çocuklarımdan değerli mi?
Saç rengim sarı olunca, tenim kara sevmiyorum öyle roman vatandaşlarımız gibi:))
Ama neyse ki açıldım bir hayli geldiğimizden beri, normale döndüm :))))

Ha bir de dövdürdük kendimizi aşkımla...Zaten bir dövme'miz eksikti, o da oldu hayırlısıyla:))))
Fotoğraf koyamıyorum, malum tatil ortamı olunca bikinili filan :)) Bizim de kendimize göre bir Rtük'ümüz var evimizde :)) Kısaca Eşim diyorum ben ona:))İzin çıkmıyor kendisinden :))
Anlatmam gerekirse, birbirimizin ve çocuklarımızın baş harflerinden oluşan dövmelerimiz de var artık:)))))))
Günü birlik olarakta Çeşme ve Alaçatıyı ziyaret ettik...İkimizde özellikle Alaçatıyı çok beğendik...
Hele o taş evler, daracık sokaklar...Bayıldık...Hele o meşhur Çatladı Kapı çarşısı ve benim bayıldığım Cıngıl cıngıl dükkanlar...Bir sürü hediyelik eşya aldık dostlarımıza, azıcıkta kendimize:)) Çoğu yerde harıl harıl inşaat çalışmaları vardı, hep aynı usul taşlardan yeni yeni binalar evler yapıyorlar...Öyle olunca da bütünlük bozulmuyor ve çok güzel bir gürüntü çıkıyor ortaya...Umarız Bodrum'un düştüğü duruma düşmez burası ve uzun yıllar korur doğallığını.
Allahım ne olur her zaman tatil olsa:)))))))))))))))
Kısa notlar ve resimlerle tatilimiz....

Çeşme-Altınyunustan kareler...

Alaçatıdan kareler...
Biraz daha ayrıntılı yazı ve de resimler için lütfen tıklayın:)

KALBİM EGEDE KALDI...
Bir elimde defne, bir elimde sevdan
Kalbim egede kaldı
Aman efendim Ayrılık ölümden beter
Canım efendimYeter bu hasretlik yeter
Aman efendimBana bir merhaba gönder